"Danes se komunicira blagovno znamko, ki naj bi v nekem času postala prijatelj od tistega, ki jo kupuje. In prijatelji se tikamo. Ker smo si tako blizu, da si zaupamo," pravi marketinški strokovnjak dr. Andrej Pompe. Dodaja, da moramo poznati tistega, ki ga nagovarjamo in presoditi, ali bi si želel, da ga vikamo ali tikamo. V času, ko se oddaljujemo, a si hkrati želimo biti čim bližje, razmišljamo o ogovarjanju v oglasih, na radijskih in televizijskih postajah ter na spletu.

To oddajo smo pripravili posebej zate. Ja, zate! Jezikanje prevprašuje medijsko in oglaševalsko neposredno ogovarjanje z zaimkom: ti.

 "Danes se komunicira blagovno znamko, ki naj bi v nekem času postala prijatelj od tistega, ki jo kupuje. In prijatelji se tikamo. Ker smo si tako blizu, da si zaupamo," pravi marketinški strokovnjak dr. Andrej Pompe. Dodaja, da moramo poznati tistega, ki ga nagovarjamo in presoditi, ali bi si želel, da ga vikamo ali tikamo.

V času, ko se oddaljujemo, a si hkrati želimo biti čim bližje, razmišljamo o ogovarjanju v oglasih, na radijskih in televizijskih postajah ter na spletu.

Anketiranci o tikanju:

"Vseeno mi je, ker sem te spoznal na ulici. Če me nagovarjaš na radiu, pa je bolje, da me vikaš. Ker je to tvoja služba!"

"To je Amerika! Čim je prišla kokakola tudi you ni več vi."

"Saj nismo krav skupaj pasli!"

"Ljudje se sproščajo, ko poslušajo radio, zato je bolj sproščeno, če se tikajo med sabo."

"Tudi tikanje je lahko spoštljivo. Lahko pa te nekdo vika in se grdo obnaša." 

"Razlika med ti in vi je, da lažje s ti nekoga nekam pošlješ, kot z vi!"

Tadej Košmrlj, Uršula Zaletelj