Alja Fir, Anja Tomažič in Katja Šos izdelujejo milo za drago ... in dragega. Ustvarjalke, ki so svoj hobi spremenile v posel in ki samokritično priznavajo, da premalo uporabljajo družabna omrežja za širjenje vedenja o svojih unikatnih izdelkih. 

Milo za drago se je zgodilo pred sedmimi leti, ko sta se Alja Fir in Anja Tomažič med študijem na visoki šoli za oblikovanje materialov v Sežani odločili, da bosta združili svojo ustvarjalnost

Alja Fir, Anja Tomažič in Katja Schoss izdelujejo milo za drago … in dragega. Ustvarjalke, ki so svoj hobi spremenile v posel in ki samokritično priznavajo, da premalo uporabljajo družabna omrežja za širjenje vedenja o svojih unikatnih izdelkih.

“Prvo milo sva skuhali v domači kuhinji, tudi embalažo sva pripravili doma, potem pa sva šli na sejem predstaviti najin izdelek.” – Alja Fir

Tudi sodelovanje z glasbeno zasedbo Dan D se je zgodilo povsem spontano, saj jih je po naključju poklical predstavnik skupine. Našli so skupne točke, na katerih ni bilo težko graditi, saj sta priložnosti za izboljšanje lastne znamke videli obe strani.

“Poiskali smo način, kako zapakirati glasbo v milo. Tekom projekta so se tudi odločili, da svoj novi album poimenujejo po naši blagovni znamki.” – Alja Fir

Finančni komentar je prispeval Martin Podberšič, upravljavec premoženja pri Prvi osebni zavarovalnici:

Anja Hlača Ferjančič