Intervju

Los Angeles je igra med dvema ognjema – si v sredini, poskušaš ujeti žogo ter uspeti

Kako je Alex Cvetkov pristal v Guinnessovi knjigi rekordov, zakaj je ob pristanku v L. A.-ju štiri ure čakal na izpust z letališča, o svojem prvem filmu Scout ter o najlepšem adrenalinskem otroštvu

69529683_427033324589965_5377509349075714048_n
Alex Cvetkov
foto: Maja Stepančič/Val 202

Alex Cvetkov je mlad režiser, nekdanji didžej in kaskader. To je logično, saj prihaja iz kaskaderske družine, njegov oče Rok Cvetkov ga je navdušil za vse vrste vragolij: “Je moj tata in tata je moj idol – če se bo on vrgel, se bo tudi sin.” Alex Cvetkov je zaradi svojega izzivanja usode pristal celo v Guinnessovi knjigi rekordov – pri šestih letih je s kolesom preskočili enajst ljudi; zaradi padcev, nevarnosti in tudi skrbi matere je opustil ta nevaren šport in se vrgel v filmsko industrijo. Da bi tam ostal.

“Zadnji skok z motorjem, ki sem ga izvedel, je preskok dveh vlakov. Takrat se je oče ustrašil, da o mami sploh ne govorim. Oče me je potegnil stran od športa, imel sem tudi težave s hrbtenico. Ne vem, ali obžalujem umik ali ne, sem pa imel najlepše otroštvo, polno adrenalina.”

Pred kratkim je Alex Cvetkov predstavil svoj prvi kratki film Scout, ki govori o naši obsedenosti z družabnimi omrežji, prihodnje leto načrtuje snemanje svojega prvega celovečerca.

“Sploh moja generacija je izgubila stik z realnostjo. Ustvarjamo neko identiteto na omrežjih, ko nismo več mi. Včasih se tudi sam spozabim in brskam na omrežjih, potem pa si rečem: ‘Hej, snemaš film o tej težavi, potem pa sam ‘skrolaš’. To ne pomeni, da je telefon slab, problem je, ko izgubimo mejo in se predamo.”