Voznik Jure se v soboto poda na letalnico že ob treh ponoči. V dolini pod Poncami je med prvimi, ob njem je le še njegov navigator Tomaž, ki mu pomaga z usmerjanjem, da je letalnica najbolje urejena. Njuno delo je odvisno tudi od vremena, predvsem od temperatur in zamrznjenosti snega. Predvsem pa sta odvisna od jeklenice. Ki se kdaj tudi strga.

Še preden se po doskočišču začnejo spuščati skakalci, se po njem zapelje teptalnik snega, ki ga usmerja voznik Jure. Pomaga si z 850 metrov dolgo jeklenico, ki se kdaj tudi strga

Voznik Jure se v soboto poda na letalnico že ob treh ponoči. V dolini pod Poncami je med prvimi, ob njem je le še njegov navigator Tomaž, ki mu pomaga z usmerjanjem, da je letalnica najbolje urejena. Njuno delo je odvisno tudi od vremena, predvsem od temperatur in zamrznjenosti snega.

Najprej pripneta jeklenico, nato pa se zadenjsko zapeljeta do oznake 185 metrov … A kaj se zgodi, ko se jeklenica pretrga?

“Ko se “zajla” strga, postane zanimivo. S polno hitrostjo moraš naravnost v dolino, če tega ne bi naredil, bi se lahko zasukal in šel proti dnu kot vrtavka. Velike oči imaš v takem trenutku, ne bom lagal, da jih nimaš.”

Jan Grilc