V Koroški galeriji likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu bodo z razstavnim projektom ”Boris Lurie in NO!art” prvič v Sloveniji predstavili izbrana dela s provokativnih razstav, ki so v prvih dveh desetletjih po drugi svetovni vojni razburkale živahno newyorško umetniško dogajanje. Razstava obravnava newyorški umetniški svet 50. in 60. let skozi alternativno umetnost in NO!art, pa tudi skozi zgodovinske resnice, povezane z Judi in holokavstom.
V mariborski Operi bodo nocoj znova premierno uprizorili znano veristično opero iz časa francoske revolucije ''Andrea Chénier'' Umberta Giordana. Opero, v kateri ne manjka pretresljivih glasbenih izpovedi, kafkovsko obarvanih sodnih procesov in celo plesnih točk z razkošne zabave pariške aristokracije, v sodelovanju z operno hišo iz Trsta je režirala Sarah Schinasi, dirigent je Loris Voltolini. V naslovni vlogi bo nastopil Renzo Zulian, kot njegova izvoljenka Maddalena di Coigny pa Sabina Cvilak.

Prvič si lahko v Sloveniji ogledamo izbrana dela s provokativnih razstav iz 50. in 60. let prejšnjega stoletja v New Yorku

V Koroški galeriji likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu bodo z razstavnim projektom Boris Lurie in NO!art prvič v Sloveniji predstavili izbrana dela s provokativnih razstav, ki so v prvih dveh desetletjih po drugi svetovni vojni razburkale živahno newyorško umetniško dogajanje. Razstava, ki bo na ogled do 2. junija, obravnava newyorški umetniški svet 50. in 60. let skozi alternativno umetnost in NO!art, pa tudi skozi zgodovinske resnice, povezane z Judi in holokavstom.

V mariborski Operi bodo nocoj znova premierno uprizorili znano veristično opero iz časa francoske revolucije Andrea Chénier Umberta Giordana.
Uprizoritev opere, v kateri ne manjka pretresljivih glasbenih izpovedi, kafkovsko obarvanih sodnih procesov in celo plesnih točk z razkošne zabave pariške aristokracije, v sodelovanju z operno hišo iz Trsta je režirala Sarah Schinasi, dirigent je Loris Voltolini. V naslovni vlogi bo nastopil Renzo Zulian, kot njegova izvoljenka Maddalena di Coigny pa Sabina Cvilak.

Jolanda Fele, Karin Potočnik