Nekoč so bili “kupleraji” na pol mitična domena posvečenih krogov, nihče ni zares verjel, da rdeča ekonomija obstaja; danes se čezmejni in lokalni seksualni turizem oglašujeta na komercialnih radijskih postajah, na oglasnih panojih ob cestah, na ceradah kamijonov in v taksijih. Še vinjeto ti vrnejo, obljublja radijski oglas. Vsi ti marketinški tisočaki kažejo na to, da je slovenski trg seksualnega turizma za možakarje še kako živahen, vlagateljem pa zanimiv. Kako doživljate ta fenomen? Gre za padec tabujev? Vidite v tem znak dozorelosti družbe? Morda njene infantilnosti?

Kako ga doživljate? Gre za padec tabujev? Vidite v tem znak dozorelosti družbe?

Nekoč so bili “kupleraji” na pol mitična domena posvečenih krogov, nihče ni zares verjel, da rdeča ekonomija obstaja; danes se čezmejni in lokalni seksualni turizem oglašujeta na komercialnih radijskih postajah, na oglasnih panojih ob cestah, na ceradah kamijonov in v taksijih. Še vinjeto ti vrnejo, obljublja radijski oglas. Vsi ti marketinški tisočaki kažejo na to, da je slovenski trg seksualnega turizma za možakarje še kako živahen, vlagateljem pa zanimiv. Kako doživljate ta fenomen? Gre za padec tabujev? Vidite v tem znak dozorelosti družbe? Morda njene infantilnosti?

#nebuloze na @Val202 : Domače moške seks toplice se oglašujejo povsod. Celo na radiu, kjer vam ob “masaži” obljubljajo vinjeto do Beljaka. Očitno smo zanimiv trg. Čemu pripisujete vzpon in detabuizacijo takega turizma?

— Miha Šalehar (@toplovodar) April 9, 2019

Smo pač turistična dežela in turizem smo ljudje..

— Boštjan Jerko (@BostjanJerko) April 9, 2019

Vzpon? Najstarejši poklic. Turizem? Turizem pa zgolj zato, ker pri nas še niso ugotovili, da bi bila polna legalizacija pač smiselna. Bilo je, je in bo. Nič novega.

— Jan Poniz (@janponiz) April 9, 2019

Kaj pa če ni vzpon, ampak je samo prešlo iz alter scene v mainstream. :) #nebuloze

— Đst Ismet (@IsmeTsHorjuLa) April 9, 2019

Miha Šalehar