V tem tednu bomo spoznali Luko Dončića in okolje, v katerem se je izstrelil med zvezde od blizu. Ob pomoči ljudi, ki ga spremljajo in mu pomagajo pri razvoju v Dallasu.

Ko je bil Luka še novinec v NBA, je dresov zmanjkalo pred začetkom sezone. Mavericksi zato zdaj vsak teden na police postavijo novo kolekcijo majic: Halle Luka, Luka Magic, Luka mania, Step back Luka

Pretekli teden smo pri igri spremljali slovenskega košarkarja Luko Dončića. O treningih, življenju v Združenih državah, ljudeh, ki ga podpirajo in mu pomagajo na poti ter o ‘Lukamaniji’. Prisluhnite zgodbam iz ozadja o hitrem vzponu Luke Dončića med zvezdnike lige NBA.

V Dallasovi areni je največ navijačev oblečenih v dres Nowitzkega in Dončića, pri tem pa je treba vedeti, da so Lukovi v prodaji 20 tednov, Dirkovi pa 20 let. Povpraševanju po Lukovih dresih in majicah ne morejo slediti niti podjetni Američani. Vodja promocije izdelkov Dallas Mavericks Alison Panasik: “Neverjetno je. Še nikoli nisem videla kaj takšnega pri posameznih košarkarjih. V preteklih letih je bil številka 1 Dirk Nowitzki. Dončić je v prodaji že presegel Nowitzkega. V celotni prodaji izdelkov Dallas Mavericks igralci predstavljajo 47 odstotkov, med njimi pa je več kot polovica Lukovih izdelkov, kar pomeni, da predstavlja kar četrtino našega celotnega prometa.”

“Neverjetno je, kakšna je prodaja Lukovih izdelkov. Naročamo na tisoče novih majic z različnimi vzorci. Vsak teden je nova kolekcija: Halle Luka, Luka Magic, Luka mania, Step back Luka. Zdaj bo prišla v prodajo majica z napisom na hrbtu: naš All Star. Ker smo bili tako razočarani, ker ni bil izbran na tekmo All star in za nas je all star igralec.”

Luka Dončić je izredno popularen, njegove drese nosijo stari in mladi, zato v njegovem klubu veliko ljudi tuhta, kakšne bi bile nove kolekcije Lukovih majic. “Luka ne potrebuje nobene promocije, on je tako velik, da se izdelki prodajajo sami od sebe. Kar koli pokažemo njegovi ekipi, so navdušeni, so kooperativni. Zelo lahko je delati z njimi.” Tržniki v klubu so bili pripravljeni na povpraševanje, a je to preseglo vsa pričakovanja, pravi Alison Panasik.

“Ko je bil Luka novinec, smo iz previdnosti podvojili običajno naklado njegovih dresov. Zmanjkalo jih je že pred začetkom sezone. Tako popularen je. Trenutno je po prodaji številka dve v NBA – za LeBronom Jamesom.”

Luka Dončić pa – ko ne tekmuje – ne nosi svojih dresov. On se oblači kot najstnik, včasih tudi v majico z motivom Yu-gi-oh kart.

Franci Pavšer