Poklicnim lepoticam, avtoznalcem, profesionalnim mamam in očkom se po novem reče influencerji: vplivkoti in vplivnice torej. Tisti, ki bi nam radi kaj prodali, jim dajejo izdelke in denar, da to vpletejo v svoj življenjski slog; ob tem pa seveda računajo, da bomo svetlemu zgledu lepotice in očija s Facebooka sledili tudi mi. Število sledilcev jim strmo narašča, kar pomeni, da jih spremljamo, da jih sprejemamo, da so naši “prijatelji”, da so nam za zgled. Kako jih dojemate? Jim zaupate bolj kot oglasom? Zakaj jih sploh spremljate?

Kako dojemamo vplivneže? Jim zaupamo bolj kot ''navadnim'' oglasom?

Poklicnim lepoticam, avtoznalcem, profesionalnim mamam in očkom se po novem reče influencerji: vplivkoti in vplivnice torej. Tisti, ki bi nam radi kaj prodali, jim dajejo izdelke in denar, da to vpletejo v svoj življenjski slog; ob tem pa seveda računajo, da bomo svetlemu zgledu lepotice in očija s Facebooka sledili tudi mi. Število sledilcev jim strmo narašča, kar pomeni, da jih spremljamo, da jih sprejemamo, da so naši “prijatelji”, da so nam za zgled. Kako jih dojemate? Jim zaupate bolj kot oglasom? Zakaj jih sploh spremljate?

@Val202 in #nebuloze : “O, moj Bog,” reče influencerka in vam proda liziko, zibelko in strokovno idejo, da je nadomestek boljši od dojenja. Zakaj jim sledite? Jim zaupate bolj kot reklamam? Kaj poveste mulariji?

— Miha Šalehar (@toplovodar) March 12, 2019

Zaupanje je dobro, kontrola je boljša.

— pengovsky (@pengovsky) March 12, 2019

Resničnim osebam zaupamo bolj kot promo sporočilom podjetij. Tako je, ker se bolj in lažje identificiramo z vplivneži in vplivnicami kot s tetkami, ki igrajo v oglasih. Spletni vplivneži so kot mi. #nebuloze

— Tamara Langus (@Centrifuzija) March 12, 2019

Po eni strani nas prepričajo, ker so eni izmed nas in se lažje poistovetimo, po drugi strani pa tudi zato, ker bi mi radi bili taki kot oni.

— Igor R. (@DRprlek) March 12, 2019

Jaz imam težave že s prepoznavo influencerjev, kaj šele, da bi se na podlagi njihov izjav odločal. Mularija takisto – upam.

— Boštjan Laba (@BostjanLaba) March 12, 2019

Miha Šalehar