Glasba

Anderson .Paak: Oxnard

Morda se bo naslednji album Andersona Paaka imenoval Kresnice ali Horjul

43709405_1975864612452543_8630992130002649088_n

Sleherni album Andersona Paaka je povod za čudovito analizo. In Oxnard ni izjemna.
Toda. Se Anderson Paak na tretjem albumu že malo ponavlja? Skoraj? Mogoče so njegovi najbolj zvesti navijači pričakovali več. Oxnard je vsekakor bolj zanimiva kot pa je zadnji met Janelle Monae; če nosilca funk-jazzy-hiphop-soul renesance primerjamo s pomladnico funky-soul-popa. Paakova kombinatorika in multislogovna drža je še vedno impresivna – vse je tu: neo-soul, jazz-rap, funk, pop-rock itd. A zdaj vse bolj le do praga, ko v njegovih novih songih zaznavamo malodane premočne vplive Franka Oceana, D’Angela, celo Cee Lo Greena, Isaaca Hayesa in drugih.
Anderson-vse-v-enem-Paak trdi, da je to album, ki ga je žele posneti že kot otrok. Morda je ta zadnji take vrste. Oxnard je kraj, kjer je Paak odraščal. Malibu, kakor je bilo naslov njegovega prejšnjega albuma, pa je prav enako losangeleške občine. Paak je kot otrok živel tudi tam. In še. Venice, kakor je naslov njegovemu dolgometražcu, je tudi kalifornijski kvart. Najbrž je imel Paak posteljo tudi tam.

Funky-funky? Dovolj funky-funky.