David Pivk, direktor tržnega komuniciranja pri podjetju Nike

"Kot otrok sem si želel postati gasilec, ker sem bil velik oboževalec risanke Gasilec Samo in niti nisem imel drugih idej."

David Pivk skrbi, da je ena najbolj prepoznavnih znamk na svetu še bolj prepoznavna. Direktor tržnega komuniciranja pri podjetju Nike je razkril, kako izbirajo športnike za svoje kampanje, kako je prišel do te zanimive službe in na katerem igralnem mestu bi igral, če bi bil nogometaš.

"Michael Jordan je brez dvoma ogromno naredil za našo znamko, je eden izmed tistih, ki je vedno želel več, iskal načine, da bi bil boljši človek in športnik, hkrati pa ni imel zadržkov, da bi vse to pokazal."

"Verjamem, da se sprememba vedno začne pri sebi. Če samega sebe dovolj dobro poznaš, lahko spremeniš vse, vprašanje je le, kaj si želiš spremeniti."

 

 

Anja Hlača Ferjančič