Matevž Gregorič je že več kot dvajset let animator lutk, dramaturg in režiser. Po končani gimnaziji se je vpisal na študij prava, prepričan, da bo manipuliral akte, zdaj manipulira lutke. Študij je opustil, čeprav so ga doma vzpodbujali, naj ga konča. “Ko sem staršem in starim staršem iz generacije poštenih poklicev in rednih služb pripovedoval, da nastopam naokrog, mi je babica v Prekmurju rekla: sej ven, ti si tak kak cirkusant!”

Matevž Gregorič je zaradi bolezni vskočil v predstavo in se zaljubil v animacijo lutk. Opustil je študij prava. "Takrat se nismo spraševali o rednih službah in prekariatu, enostavno smo živeli."

Matevž Gregorič je že več kot dvajset let animator lutk, dramaturg in režiser. Po končani gimnaziji se je vpisal na študij prava, prepričan, da bo manipuliral akte, zdaj manipulira lutke. Študij je opustil, čeprav so ga doma spodbujali, naj ga konča.

“Ko sem staršem in starim staršem iz generacije poštenih poklicev in rednih služb pripovedoval, da nastopam naokrog, mi je babica v Prekmurju rekla: sej ven, ti si tak kak cirkusant!”

Lutkar pravi, da se lahko pri razmahu špas teatrov upravičeno vprašamo, kaj prinaša ljudem očiščenje in katarzo. “To vsekakor ni resna gledališka lutkovna umetnost, ki te sili k razmišljanju.” Občinstvo se spreminja, razlika je že pri otrocih iz različnih koncev Slovenije.

“Razlikujejo se kot dan in noč. Manj imajo okrog sebe, več je narave, bolj jih predstava začara. Več imajo digitalij in impulzov iz mestnega okolja, težje jih je prepričati, težje verjamejo v oživljanje mrtvega.”

Uršula Zaletelj