Prejšnji teden smo vas ves čas pozivali, da nam pomagate dokazati, da če vozimo z ustrezno varnostno razdaljo ter ne zaviramo in pospešujemo sunkovito, da na ta način skrajšamo čas potovanja v službo in nazaj. Po odzivih sodeč – klicali ste nas po telefonu in se odzivali na družabnih omrežjih, imamo občutek, da nam je ponekod vsaj občasno uspelo. Z Dolenjskega in Štajerskega konca ste bili hitreje v službi, tudi popoldan iz službe. Uradnih rezultatov meritev sicer še ni, bodo v prihodnjih dneh, čimprej vam jih sporočimo. Tudi Andrej Brglez pa ugotavlja, da je bil odziv očitno kar velik in želeli bi, da tak način vožnje poskušamo obdržati tudi v prihodnje. Če poizkusimo, lahko samo pridobimo.

Iz dolenjskega in štajerskega konca ste bili hitreje v službi, tudi popoldan iz službe

Prejšnji teden smo vas ves čas pozivali, da nam pomagajte dokazati, da če vozite z ustrezno varnostno razdaljo ter ne zavirate in pospešujete sunkovito, lahko tako skrajšate čas potovanja v službo in nazaj. Po odzivih sodeč – klicali ste nas po telefonu in se odzivali na družabnih omrežjih –, imamo občutek, da nam je ponekod vsaj občasno uspelo. Iz dolenjskega in štajerskega konca ste bili hitreje v službi, tudi popoldan iz službe. Uradnih rezultatov meritev sicer še ni, bodo v prihodnjih dneh, čimprej vam jih sporočimo. Tudi Andrej Brglez  ugotavlja, da je bil odziv očitno kar velik in želeli bi, da tak način vožnje poskušamo obdržati tudi v prihodnje. Če poskusimo, lahko samo pridobimo.

Audi A8L

Če smo pred časom že peljali beemvejevo sedmico, pa potem mercedes razreda S, je zdaj prišla na vrsto še Audijeva poslovna limuzina A8. Ne bomo jih primerjali; gre pač za prestižne avtomobile, ki ponujajo vse in še več, vzrokov, zakaj nekdo kupi enega, drugi pa drugega, pa je verjetno kar nekaj – verjetno imajo prste marsikdaj vmes tudi naključja. Audi A8 oblikovno ni kaj izrazito drugačen od predhodnika – vemo, da številnim kupcem ustreza prav to, da avtomobil ni posebej opazen, da ne izstopa. No, če izvzamemo, da dolžina modela A8 L, ki je kar 530 cm, ne izstopa, pa da niso opazna dvajsetpalčna kolesa. Posebnost sta zagotovo sprednja matrična žarometa z lasersko funkcijo HD LED, kar pomeni, da se LED-segmenti vsak posebej samodejno prilagajajo – ugasnejo le tisti, ki bi zmotili na primer nasproti vozečega. Optimalno, bi rekli: svetijo odlično in nikogar ne motijo. Notranjost je seveda luksuzna, da je veselje, na prvi pogled bi marsikdo pomislil, da bi znala biti vožnja oziroma upravljanje vse te opreme malce komplicirana, a hitro postane vse preprosto. Človek se z avtomobilom včasih lahko tudi malo pogovori oziroma mu kaj pove, avto pa to razume. Novi A8 ponuja tudi novo generacijo aktivnega zračnega vzmetenja, ki uspešno »požira« neravnine na cesti, večjo okretnost prinaša štirikolesno krmiljenje, kar pomeni, da se tudi zadnji kolesi malenkost obračata. Med kopico varnostnih sistemov bi omenili le enega: če bi se zgodilo, da nekdo trči v bok vozila, A8 samodejno privzdigne stran avtomobila, tako da silo trka z vrat prevzame močnejši prag. Oznaka 50 TDI pomeni opremljenost s trilitrskim šestvaljnikom, ki zmore 210 kilovatov, menjalnik je osemstopenjski samodejni, za porabo pod sedmimi litri na 100 prevoženih kilometrov se ni treba pretirano naprezati. Osnovni model se da dobiti za manj kot 115 tisočakov, dodatnih dobrot v testnem A8 pa je bilo še za 55 tisočakov.

Suzuki vitara

Suzuki je tudi k nam poslal prenovljeni model vitare. Na zunaj je opazna sprememba na maski, tudi luči so drugačne, materiali v notranjosti so kakovostnejši. Dizelski agregat pri vitari skoraj nikogar ne zanima, zato sta na voljo trivaljni litrski in štirivaljni 1,4-litrski, prvi z 82, drugi s 103 kilovati. Vitara s šibkejšim motorjem in petstopenjskim ročnim menjalnikom ter dvokolesnim pogonom stane malo manj kot 15 tisočakov, najdražja je vitara 1,4 s samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom in opremo Elegance Top, ki vsebuje tudi bogat nabor asistenčnih sistemov – taka stane blizu 25 tisoč.

 

 

Janez Martinčič