Se prevozniki prilagajajo potrebam potnikov, sledijo ponudniki komercialnih prevozov povečanim turističnim tokovom? O izzivih javnega avtobusnega prometa, skrbi za čistejše okolje, novih koncesijah in o tem, kakšne strateške odločitve bi morali sprejeti, da bi bil javni prevoz prva izbira. Odgovori: mag. Sandi Brataševec, glavni izvršni direktor Nomago, in Robert Sever, direktor Združenja za promet, GZS.

Kaj bomo morali v Sloveniji narediti, da bomo za prevoz na delo raje izbrali javni prevoz kot lastni avtomobil?

Se prevozniki prilagajajo potrebam potnikov, sledijo ponudniki komercialnih prevozov povečanim turističnim tokovom? O izzivih javnega avtobusnega prometa, skrbi za čistejše okolje, novih koncesijah in o tem, kakšne strateške odločitve bi morali sprejeti, da bi bil javni prevoz prva izbira sta spregovorila mag. Sandi Brataševec, glavni izvršni direktor Nomago, in Robert Sever, direktor Združenja za prometz, GZS.

Avtobusni prevozi se prilagajajo železniškim, tukaj nastaja problem. Država bi morala urediti, da bi bili bolj usklajeni.” – Sandi Brataševec

Če hočemo povečati frekvenco in število potnikov v javnem prometu, mora država za to nameniti več subvencij.” – Robert Sever:

Nataša Zanuttini