Poletje za podjetje

Podjetje je kot drevo

Iztok Colja je s podjetjem Dotcom razvil rešitev za avtomatizirano vodenje hladilnic in prepričal švicarsko franšizo največje svetovne verige s hitro prehrano

saefy_foto1
foto: Dotcom

Večina trgovskih, hotelskih in gostinskih verig nekoliko presenetljivo temperature v hladilnih napravah še vedno vodi ročno. Podjetje Dotcom, ki ima sedež v Ljubljani in Trstu, je zato razvilo sistem za avtomatizirano vodenje temperatur v hladilnicah in bo najprej prodrlo na švicarski trg. Njihov sistem je bil prepoznan za najboljšo podjetniško idejo leta. Ukvarjajo se predvsem z inovacijami s področja interneta stvari. Razvijajo tudi sistem za neinvazivno spremljanje starejših ljudi v oskrbovanih stanovanjih.

Direktor Iztok Colja, ki je po izobrazbi novinar, v Trstu in Ljubljani usklajuje delo 40 razvijalcev in tržnikov. Podjetje razume kot drevo, slovensko poslovno okolje se mu zdi veliko bolj spodbudno od italijanskega: “V Sloveniji je lažje delati, podjetniški utrip je veliko bolj živ. V Italiji primanjkuje novih podjetij. Davčno okolje je v Sloveniji veliko bolj ugodno, lažje je zaposlovati, dobiti spodbude. Seveda tudi Slovenija ni ravno Silicijeva dolina, a moramo biti ponosni.” 

“Podjetje je kot drevo. Stremeti moramo k stalni rasti. Ko drevo neha rasti, se začne sušiti. Nujno je stremeti k razvoju, večjemu trgu, novim ciljem.”

Finančni komentar je prispeval Luka Flere, direktor naložbenega sektorja KD Skladi.