Ker spremljate volitve, se Toplovod sprašuje, za koga ali kaj nas imajo oglasi med kampanjo?
Ker spremljate volitve, se Toplovod sprašuje, za koga ali kaj nas imajo oglasi med kampanjo
#Toplovod na @Val202 : Ker spremljate #volitve2018 , vas sprašujem, kaj si mislite; ali nas ima politični marketing za pametne ali neumne?
— Miha Šalehar (@toplovodar) May 22, 2018
Oh, a temu sploh lahko rečemo politični marketing? Make my logo bigger pač ni marketing, še manj garancija za uspeh. #volitve2018
— Barbara Krajnc (@bakrajnc) May 22, 2018
to bo najbolje pokazal rezultat :(
— Gašper X (@gasperix) May 22, 2018
Politični marketing nas ma nedvomno za dementne. #Volitve2018
— Alma Dindić (@DindicAlma) May 22, 2018
Politični marketnig nas ima za nosilce podatkov oz. statistiko, povečini pa so neumni kreativci političnih sporočil
— Klemen Balanč (@KlemenBalanc) May 22, 2018
Za nič od tega. Jim je popolnoma vseeno, ker imajo selektiven sluh, slišijo samo laskajoče frekvence.
— Miha Skvarc (@Miha_Skvarc) May 22, 2018
#toplovod politični marketing je kot reklama za Persil brez kroglic mehčalca v njem
— Jurij Zavrsnik (@jest272) May 22, 2018
Volitve me vrnejo v čas otroštva. Toliko pravljic v tako kratkem času zmorejo pripovedovati le politiki. Infantilnost je zelo nalezljiva med volilci.#toplovod
— Darko plem. Korda (@DarkoAP) May 22, 2018
Padec volilne udeležbe je vsaj deloma posledica današnje, v posameznika usmerjene družbe. #Toplovod
— vesna vrtovec (@VesnaKolar) May 22, 2018