Kakšna je politična kampanja na spletu? V tednu pred volitvami se obljubam in obrazom, ki ponujajo boljšo prihodnost ne morete izgoniti. Na spletnih družabnih omrežjih stranke, kandidati in volilvci letos razpravljajo s ključnikom #volitve2018. Odbita do bita s pomočjo orodja Crowdtangle analizira objave političnih strank na spletu. Matej Praprotnik, Anže Tomić in Maruša Kerec ugotavljajo, da izstopata (hiper)aktivnost in ekstremnost.

Maruša, Anže in Matej s spletnim orodjem Crowdtangle analizirajo objave političnih strank na družabnih omrežjih

Zapiski:

  • Crowdtangle je orodje, ki zbira javno dostopne statistike objav na družabnih omrežjih
  • Matej na temo #volitve2018 razmišlja tudi na Twitterju

Pred #volitve2018 na Facebooku najhitreje rastejo naslednje strani:

1. LMŠ +1112*
2. SDS +579
3. Marjan Šarec +485
4. Nova24TV +374
5. Janez Janša +309

*Rast v 1 tednu.

— Matej Praprotnik (@praprotnix) May 28, 2018

 

Anže Tomić, Maruša Kerec