Ponovno (in zagotovo ne zadnjikrat) se lahko poigramo z dilemo, katero gorivo bi bilo najbolj primerno za nas oziroma naše vozilo, dizel, bencin ali hibrid. Dejavnikov, ki vplivajo na odločitev, je tisoč, lahko rečemo, natančen izračun je težak, dokončnega odgovora verjetno ni mogoče dati. Nekaj podatkov in izsledkov ene izmed raziskav povzemamo v APM, lahko si jih ogledate tudi na MMC.

Ponovno (in zagotovo ne zadnjikrat) se lahko poigramo z dilemo, katero gorivo bi bilo najbolj primerno za nas oziroma naše vozilo

Ponovno (in zagotovo ne zadnjikrat) se lahko poigramo z dilemo, katero gorivo bi bilo najbolj primerno za nas oziroma naše vozilo, dizel, bencin ali hibrid. Dejavnikov, ki vplivajo na odločitev, je tisoč, lahko rečemo, natančen izračun je težak, dokončnega odgovora verjetno ni mogoče dati. Nekaj podatkov in izsledkov ene izmed raziskav povzemamo v APM, lahko si jih ogledate tudi na MMC.

Škoda Kodiaq

Danes pa v koncern. Škodin kodiaq je mnoge navdušil, nekateri ga še čakajo. Kot je že v navadi, avtomobilski modeli dandanes dobijo razne derivate. Pri Škodi poznamo oznako RS za športno izpeljanko modela, nekoliko bolj terenska izvedenka je scout, zdaj pa smo srečali kodiaqa z oznako sportline. Gre za športnega terenca z bolj dinamičnim ali pa recimo vpadljivim videzom. Poganjal ga je dvolitrski TDI s 140 kilovati moči, najmočnejši v tej izvedbi, možni so še šibkejši dizel in 110 oziroma 132 kilovatni TSI, prestavljal je sedemstopenjski samodejni DSG, pogon je bil na vsa štiri kolesa. Nivoju opreme ambition so dodali črno masko motorja in stranska ogledala, v kabini so športni sedeži, pa nekaj usnjenih dodatkov iz alkantare. Še vedno pa se seveda da doplačati nekatere dodatke, recimo elektronsko nastavljanje podvozja in izbiro načina vožnje, pa še nekatere druge sladkosti. Potem je treba za kodiaqa, s katerim se boste lahko postavljali tudi (ali pa predvsem) po urbanih središčih, odšteti že skoraj 50 tisočakov.
Tisti , ki se jim še vedno zdi, da jim morda škodina avtomobilska značka na nosu avtomobila maje ugled (čeprav je takih, če sodimo po gneči okoli kodiaqa, vedno manj), lahko v koncernu najdejo alternativo v volkswagnovem tiguanu. Če pa sta jim eden in drugi prekratka, pa je tu potem tiguan po imenu allspace. V primerjavi z običajnim tiguanom je omenjena podaljšana izpeljanka daljša za 21 cm (medosna razdalja za 11), kar pomeni skupno dolžino preko 490 cm. Enoprostorec take dolžine pa seveda zagotavlja obilico prostora za vseh pet potnikov. Za zadaj sedeče ga je lahko še več zaradi pomične zadnje klopi, za prtljago pa ga je kar 760 litrov, če zadaj v prtljažnem prostoru ni dveh dodatnih sedežev. Imeli smo priložnost voziti avtomobil z najzmogljivejšim dvolitrskim dizlom s 176 kilovati moči, menjalnik je bil sedem stopenjski samodejni DSG, pogon 4-motion na vse štiri kolesa, kar pomeni v bistvu vrhunski pogonski sklop. Pri nas kupci tovrstnih avtomobilov povprašujejo predvsem po najbogatejši stopnji opreme, pa če tej dodajo še nekaj sladkosti, bodo cena vozila segla čez 50 tisočakov.

Janez Martinčič