V Sloveniji po večini obravnavamo preprodajo elektronskih naslovov in podjetja, ki so uporabnikom ponujala popuste v zameno za e-maile svojih prijateljev. Kako je s preprodajo Facebook strani? Maruša Kerec in Anže Tomić sta pred mikrofon povabila Nino Kožar, strokovnjakinjo za digitalno komuniciranje, in Matjaža Drev, državnega nadzornika za varstvo osebnih podatkov.

V Sloveniji po večini obravnavamo preprodajo elektronskih naslovov in podjetja, ki so uporabnikom ponujala popuste v zameno za e-maile svojih prijateljev. Kako je s preprodajo Facebook strani?

V luči afer s Facebookom spet razpravljamo o osebnih podatkih na spletu. Odbita do bita se sprašuje, ali je sporno, da neko podjetje ali posameznik z določenim imenom na Facebooku zgradi skupnost, potem pa to skupino, ki ima številne oboževalce, proda drugi blagovni znamki?

Odgovarjata Nina Kožar, strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, in Matjaž Drev, državni nadzornik za varstvo osebnih podatkov.

Če bi vsi mi vedno prebrali pogoje uporabe, številnih storitev nikoli ne bi uporabljali. Tudi Facebooka ne!

Anže Tomić, Maruša Kerec