Na prvi resni pomladni dan se milijonu domačih osebnih avtomobilov na cestah pridruži slabih 60 tisoč motoristov, do katerih imamo vsi – večinski avtomobilisti, mediji in politika – izrazito stereotipen odnos. Brezglavi norci, adrenalinski desperadosi, zaradi katerih ob lepih nedeljah tulijo sirene rešilcev. Čeprav smo ob srečanju z njimi v avtu manj ranljivi, kot so oni na motorju, nas v teh dneh običajno izdatno skrbi za njihovo zdravje. Tokrat se v nebulozah sprašujemo, kaj avtomobilisti pričakujemo od motoristov? In kaj enosledna manjšina pričakuje od nas? Pomagajmo drug drugemu in postanimo bolj varni.

Kaj avtomobilisti pričakujemo od motoristov in kaj enosledna manjšina pričakuje od večine

Na prvi resni pomladni dan se milijonu domačih osebnih avtomobilov na cestah pridruži slabih 60 tisoč motoristov, do katerih imamo vsi – večinski avtomobilisti, mediji in politika – izrazito stereotipen odnos. Brezglavi norci, adrenalinski desperadosi, zaradi katerih ob lepih nedeljah tulijo sirene rešilcev. Čeprav smo ob srečanju z njimi v avtu manj ranljivi, kot so oni na motorju, nas v teh dneh običajno izdatno skrbi za njihovo zdravje. Tokrat se v nebulozah sprašujemo, kaj avtomobilisti pričakujemo od motoristov? In kaj enosledna manjšina pričakuje od nas? Pomagajmo drug drugemu in postanimo bolj varni.

Odzivi na družabnih omrežjih:

Uvrščam se med izjemno umirjene voznike motornih koles. Opažam, da voznike avtomobilov najbolj razkuri prehitevanje v mirujoci koloni. In doživel sem že marsikaj. Osebno pa nimam rešitve, ki bi prinesla mir :)

— Goran Podunavac (@GPodunavac) April 3, 2018

Oboji moramo dobro predvidevati in opazovati. Ihtavost pustiti doma. Žive barve oblačil in čelade. In izpušne sisteme "naviti" na največjo glasnost. Iz varnostnih razlogov seveda.

— Matej Bizjak (@BizjakMatej) April 3, 2018

@Val202 #nebuloze vozniki,motoristi,kolesarji(moja krvna skupina). Povsod vlada Gaussova krivulja… ni izhoda, razen tolerance.

— Marko Komac (@MarkoKomac) April 3, 2018

Miha Šalehar