Če pride do napake zaposlenega na RTV Slovenija, je to potrebno priznati in nositi posledice

Če pride do napake zaposlenega na RTV Slovenija, je to potrebno priznati in nositi posledice

Varuhinja pravic gledalcev in poslušalcev Ilinka Todorovski je v svojem letnem poročilu zapisala, da je zavzeta posrednica in zagovornica javnosti. Lani je na njen naslov prispelo 1437 odzivov na programe, storitve in delovanje RTV-ja.

“Če pride do napake našega delavca, je to potrebno priznati in nositi posledice.”

“Veselijo me konstruktivne kritike naših gledalcev, poslušalcev in bralcev, obenem pa žalostijo tiste, v katerih posamezniki kritizirajo vse povprek in se pod pritožbo ne podpišejo.”

Generalni direktor RTV Slovenija Igor Kadunc je povedal, da z veseljem prebira poročila, ki jih pripravlja varuhinja pravic gledalcev in poslušalcev: “Varuh pravic gledalcev je tu, da opozarja na napake, ni pa osnova za kaznovanje. Varuh skrbi za izobraževanje o našem delovanju.”

Tatjana Pirc