Kako se bomo uprli temu, da so ženske v športu, marketingu in popkulturi tudi/pretežno seksualni objekti

Kako se bomo uprli temu, da so ženske v športu, marketingu in popkulturi tudi/pretežno seksualni objekti

#Toplovod na @Val202 gre v pomlad. Kako se bomo uprli temu, da so ženske v športu, marketingu in pop kulturi tudi/pretežno seksualni objekti? Ali je ok, tako kot je, sam govorimo ne o temu?

— Miha Šalehar (@toplovodar) February 20, 2018

Bom raje tiho. Samo tale https://t.co/yVpu0uFLwb pa tale https://t.co/DA14AFiKBJ long read za po oddaji #toplovod pustim tukaj.

— Nataša Štefe (@tanatasa) February 20, 2018

 

Mihi, vsi smo mi objekti, potrošni artikli, ni tle kaj maštat :)

— Nada Vodušek (@NaDusek) February 20, 2018

Ženska reklamira izdelek, da ga moški potem kupi,pa magari ponev ženi. Še vedno ste moški v povprečju bolje plačani. Drugače se pa slačijo tudi moški, Mandič recimo redno. :)

— Ana Kaluža (@AnaKaluzaa) February 20, 2018

Saj niso pretežno spolni objekti, le prikazuje se jih tako, kot da bi bile. Ker ustvarjalci takšnih prikazov verjamejo, da je ljudem to všeč, namreč na objekt zreducirana ženska. V resnici so pa ženske ljudje, torej subjekti, ne objekti.

— Metka M. Z. (@MetkaMZ) February 20, 2018

Miha Šalehar