Dobre spletne banke komunicirajo z uporabnikom

70 odstotkov slovenskega prebivalstva uporablja pametne telefone in so redno na spletu. Je ponudba spletnega bančništva temu že prilagojena?

Kartica in mobilna aplikacija banke N26
foto: Val 202

Dostop do spleta prek pametnih telefonov je v Sloveniji skorajda že dohitel dostop prek računalnikov. Zato se tudi želje uporabnikov po dostopu do spletnega bančništva prek mobilnih telefonov občutno povečujejo. Kako je naše spletno in predvsem telefonsko spletno bančništvo razvito v primerjavi z drugimi evropskimi državami in katere banke pri nas ponujajo najboljše spletne storitve – od spletnih mest do mobilnih spletnih mest ter spletnega poslovanja.

“Glede na raziskavo, ki smo jo izvedli, se banke približujejo temu trendu in da vedno več časa posvečajo izkušnjam uporabnikov naspletu. Spletno bančništvo uporablja 39 odstotkov uporabnikov, v Združenem Kraljestvu je ta odstotek precej višji.” – Uroš Žižek, vodja raziskav v podjetju E-laborat

Največjo rast uporabnikov opazimo med tistimi, ki so starejši od 35 let, seveda pa je mlajša populacija tista, ki redno in v večini uporablja takšne bančne poti.

“Dobre banke komunicirajo z uporabnikom. Na spletu smo ljudje neučakani in zato informacijo želimo takoj, temu pa se morajo prilagoditi tudi banke in olajšati delo.”