Kaj vse je narobe z Instagramom?

Dobrodošli v svet čudovitih fotografij in lepega vremena! Instagram po zgledu velikega brata Facebooka skrbi le za algoritme in oglase, vse manj za uporabnika

Maruša, Tamara, Anže
foto: Val 202

Instagram je od leta 2006 vizualno omrežje kvadratnih fotografij, zadnja leta so prvotnega pomena ključniki in vplivneži, drugotnega pa vsebina. Gostja podkasta je svetovalka za komuniciranje na družabnih omrežjih Tamara Langus: “Strokovnjaki so opazovali in raziskovali mlade med 14. in 24. letom. Ugotovili so, da je Instagram sicer dober za izražanje identitete, a hkrati povezan z veliko stopnjo anksioznosti in depresije ter s strahom, da bomo nekaj zamudili.”

Divji zahod za oglaševanje

Na Instagramu je ogromno prikritega oglaševanja, pravil in regulativ na državni in evropski ravni še ni: “Ne sledimo tako hitro, kot se dogajajo spremembe.” Influenserji imajo moč zaradi ogromnega števila sledilcev in velikega dosega, pravi Tamara Langus: “V Ljubljano so že pred petimi leti začeli prihajati popotniški blogerji, ki so želeli zastonj hrano in nočitve v zameno za zapis na blogu ali fotografijo na Instagramu. Na srečo nismo nasedli, smo pa vedno preverili te domnevne vplivneže.”

“Instagram že omogoča, da označiš objavo, ki je nastala z določenim podjetjem. Če tega ni, govorimo o prikritem oglaševanju, ki ga je veliko.”