Tekstopisec, kreativec in prejemnik številnih nagrad na področju oglaševanja Gal Erbežnik pravi, da je najbolj nevarno, če si predvidljiv. Nezanimivo oglaševanje je zapravljanje denarja. Zakaj pa predvidljivi in klišejski oglasi še vedno prevladujejo? O tem tudi z jezikoslovcem dr. Markom Stabejem s Filozofske fakultete v Ljubljani.

Z jezikoslovcem dr. Markom Stabejem in kreativcem Galom Erbežnikom analiziramo radijske in televizijske oglase

Tekstopisec, kreativec in prejemnik številnih nagrad na področju oglaševanja Gal Erbežnik pravi, da je najbolj nevarno, če si predvidljiv. Nezanimivo oglaševanje je zapravljanje denarja. Zakaj pa predvidljivi in klišejski oglasi še vedno prevladujejo? O tem tudi z jezikoslovcem dr. Markom Stabejem s Filozofske fakultete v Ljubljani.

Gal Erbežnik: "Blagovna znamka redko upraviči namigovanje na spolnost. Zdelo bi se mi smiselno v oglasu za kondome, ne vidim pa smisla v namigovanju na spolnost v oglasu za klimatske naprave. To se mi zdi trapasto in kontraproduktivno."

Dr. Stabej pravi, da mora biti oglas kratek in sporočilen, kot potrošnik pa se najbolj razveseli duhovitosti: "To pomeni, da te neka besedna zveza tako ali drugače zbudi iz samodejnosti."

Tadej Košmrlj, Uršula Zaletelj