Nedvomno drži, da smo drugi udeleženci v prometu dostikrat premalo pozorni na pešce, po drugi strani pa drži tudi, da pešci, ki smo tudi del mobilnosti, kar sami iščemo nevarnosti ob srečanjih z drugimi udeleženci in premalo pazimo nase.

Nedvomno drži, da smo drugi udeleženci v prometu dostikrat premalo pozorni na pešce, po drugi strani pa drži tudi, da pešci, ki smo tudi del mobilnosti, premalo pazimo nase

Ob vse bolj naprednih tehnologijah avtomobilske industrije, kjer bodo neslišni električni in avtonomni avtomobili kmalu postali del naše realnosti, je še posebej pomembno, da smo pešci pozorni na mobilnost okoli nas. Pametni telefoni nam pozornost močno načenjajo, celo tako močno, da se razvojni sektorji v avtomobilski industriji pogovarjajo, da bi neslišni električni avtomobili pri hitrostih do 30 kilometrov na uro umetno proizvajali zvok.

Grandland X

Grandland X je eden najbolj oglaševanih avtomobilov v zadnjem času. In radovedni, čemu se ves čas vozi po televizijskih ekranih in nemo stoji na oglasnih panojih, smo za nekaj ovinkov sedli vanj. Zlobni jeziki ves čas po malem namigujejo na povezavo med Peugeotom 3008 in tem Oplom. Pa s tem ni nič narobe, saj je Peugeot 3008 eden bolj atraktivnih križancev. Prav zaradi tega se je Opel
atraktivnosti odrekel. Francoske ekstravagance v Oplu ni na spregled in avtomobila, kar se gabaritov tiče, druži le identična medosna razdalja. Vse ostalo govori o dveh različnih vozili. Grandland X je sicer sodoben, celo postaven in tudi oblikovno natančno premišljen avto. Iz mitov o križancih je vzel visoko sedenje, preglednost in pridih terenskosti, ob tem pa obdržal učinkovitost
nemškega pogleda na mobilnost. Kljub temu, da deluje mogočno, s 4,5 metra ne gre za velik avto. A prostora za pet potnikov in njihovo prtljago je dovolj, celo družini bo povsem brez težav služil. Notranjost je klasična, z lahko berljivimi in jasnimi merilniki, zelo dobrimi sedeži in nekaj tistimi malenkostmi, ki Opla delajo Opla. Med njimi skrb za štirinožne potnike ni na zadnjem mestu. Štirikolesnega pogona žal ni, dizel v nosu pa z 88 kilovati ni zakrivil smrti nobenega primata… Seveda pa je, delno tudi ob doplačilih, na voljo celoten nabor asistenčnih sistemov. Oplova dežela »X«, kjer so Mokka, pa Crossland in zdaj še Grandland, je zdaj torej že kar številna.

Audi A8

Pri Audiju pravijo, da novi Audi A8 predstavlja prihodnost luksuznega razreda. Ob stalnem štirikolesnem pogonu Quattro, zračnem vzmetenju in novem osemstopenjskem tiptroniku postajajo
del serijske opreme tudi avtonomne vozne funkcije, kot sta parkirni in garažni pilot ter pilot za zastoje. Sprednji prilagodljivi žarometi so v LED tehnologiji, lahko tudi zadnji, A8 v notranjosti razvaja s sedeži, ki so nastavljivi v 22 smereh, s prezračevanjem in gretjem, največ razkošja je desno zadaj, kjer si lahko potnik med drugim ogreje in zmasira tudi stopala. Luksuzno športno limuzino, katere 58 odstotkov delov je iz trdnega aluminija, poganjata v začetku dva tri litrska motorja: 250 kilovatni bencinski – po novem z oznako 55 TFSI in 210 kilovatni dizelski z oznako 50 TDI, cene se začno pri 108 tisoč.

Janez Martinčič