Viagogo je spletni preprodajalec vstopnic za največje glasbene in športne dogodke, ki zavaja in goljufa potrošnike po vsem svetu, tudi v Sloveniji.

Viagogo je spletni preprodajalec vstopnic za največje glasbene in športne dogodke, ki zavaja in goljufa potrošnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji

Vsak dan več ljudi na spletu nakupuje tudi vstopnice za glasbene in športne dogodke doma ali na tujem. V želji, da bi dobili, kar si zelo želimo, pri spletnem nakupovanju pogosto pozabimo na opozorila in varnostne nasvete. In ko nam Google med prvimi zadetki ponudi viagogo.com, ki daje vtis uradnega prodajalca vstopnic, mu zlahka nasedemo.  Številni, ki so vstopnice kupili po astronomskih cenah, so na prireditve prišli in šele takrat izvedeli, da so neveljavne. Ogoljufani potrošniki se pritožujejo, zahtevajo vrnitev denarja, svoje srhljive izkušnje z Viagogom na primer objavljajo tudi v Facebook skupini Victims of Viagogo (žrtve Viagoga).
Viagogo je leta 2006 ustanovil Američan Eric Baker, ki si je pred tem kot solastnik nabiral izkušnje pri spletnem preprodajalcu StubHub. Že ob zagonu Viagoga je napovedal, da želi s poslom kupovanja in preprodajanja vstopnic zaslužiti milijone. Kmalu so se od vsepovsod začele vrstiti kritike in pritožbe na račun njegovega poslovanja. Matjaž Jakin, Zveza potrošnikov Slovenije:

“Na spletni strani kupca zavajajo s tem, da bo kart kmalu zmanjkalo in kupec dostikrat ne ve, koliko bo dejansko stala vstopnica. Preden izve končno ceno, kupec že sporoči vse svoje podatke.”

V Sloveniji smo pri tistih, za katere smo bili prepričani, da so v takih primerih dolžni ukrepati, slišali, da niso pristojni. Italijani so se nepravilnosti pri prodaji vstopnic lotili nekoliko drugače, predvsem brez izgovorov, da se ne da. Uradnega prodajalca vstopnic, ki ni izvajal nadzora nad prodajo, in štiri podjetja, ki so kupovala in preprodajala vstopnice (med njimi tudi Viagogo), so kaznovali z globo 1.7 milijona evrov.

Tatjana Pirc