Na kakšen način delujejo projekti, ki so si jih zamislili študenti in se preko fakultet povezali s podjetji, da so ideje resnično zaživele? Osnovni namen razpisa Po kreativni poti do znanja je bil prav povezovanje gospodarstva z visokim šolstvom in znanstveno-raziskovalno sfero. V 212 projektih so delovale interdisciplinarne ekipe študentov, raziskovalcev, visokošolskih profesorjev in delovnih mentorjev iz raznolikih podjetij. Ker novo leto prinaša nova nov razpis za sredstva, bomo v tokratnih Poslovnih krivuljah slišali izkušnje vpletenih v projekte in njihov pogled na interdisciplinarno povezovanje.

Študenti, raziskovalci, mentorji in podjetja so skupaj reševali konkretne težave, hkrati pa se učili drug od drugega

Na kakšen način živijo projekti, ki so si jih zamislili študenti in se preko fakultet povezali s podjetji, da so ideje resnično zaživele? Osnovni namen razpisa Po kreativni poti do znanja je bil prav povezovanje gospodarstva z visokim šolstvom in znanstveno-raziskovalno sfero. V 212 projektih so delovale interdisciplinarne ekipe študentov, raziskovalcev, visokošolskih profesorjev in delovnih mentorjev iz raznolikih podjetij. Ker novo leto prinaša nova nov razpis za sredstva, prvi rok za oddajo vlog je že 5. januarja, predstavljamo izkušnje vpletenih v projekte in njihov pogled na interdisciplinarno povezovanje.

“Vidim ogromno priložnosti za povezovanje študijskih procesov z realnimi problemi, pa tudi možnost prilagajanja študijskega procesa. Mogoče ni tako slabo, da se kaj spremeni v študijskem procesu od 16. stoletja naprej, ko se je postavil ta model izobraževanja. Lahko bi pogledali malo bolj skozi moderne oči, če se že imamo za moderno in razvito družbo.” – Pia Poljanšek, študentka in vodja projekta

Jan Grilc