Slovenija je destinacija za petzvezdična doživetja. To je strateška usmeritev našega turizma, ki v resnici pomeni, da mora biti v Sloveniji petzvezdično vse. Strokovnjake in nekaj najvišjih predstavnikov slovenskega turizma smo prosili, naj nam razložijo osnovne pojme petzvezdičnosti. Na nedavnih dnevih slovenskega turizma so organizirali tudi turistični hackathon, na katerem so se udeleženci spoprijeli s poslovnimi izzivi v želji, da bi tako nastali petzvezdični turistični produkti z višjo dodano vrednostjo.

Zakaj moramo zamenjati turiste in zakaj za petzvezdični turizem v Sloveniji ne bodo dovolj samo zlate kljuke

Slovenija je destinacija za petzvezdična doživetja. To je strateška usmeritev našega turizma, ki v resnici pomeni, da mora biti v Sloveniji petzvezdično vse. Strokovnjake in nekaj najvišjih predstavnikov slovenskega turizma smo prosili, naj nam razložijo osnovne pojme petzvezdičnosti.

Na nedavnih dnevih slovenskega turizma so organizirali tudi turistični hackathon, na katerem so se udeleženci spoprijeli s poslovnimi izzivi v želji, da bi tako nastali petzvezdični turistični produkti z višjo dodano vrednostjo.

“Slovenija je tako majhna, da si lahko dolgoročno privošči le petzvezdični turizem. Ne moremo sprejeti ogromnih množic turistov. Lahko imamo malo turistov, a zanje moramo poskrbeti petzvedično. Dolgoročno moramo zamenjati turiste, sicer z njimi ne bomo zaslužili toliko, kolikor želimo,” meni dr. Dejan Verčič s FDV.

“Lahko imamo zlate kljuke, a brez dobrega kadra v turizmu to nič ne pomeni.”

Matjaž Mate, OZS, Sekcija za turizem in gostinstvo

Tatjana Pirc