V mlajših letih je bil Borut Dolenc smučarski skakalec, tudi član slovenske B reprezentance. Ljubezen do letenja pa že dolgo udejanja kot pilot in letalski inštruktor, od leta 2006 pri turškem letalskem prevozniku. Še vedno pripoveduje o čudenju ob razgledih, ki se ponujajo iz kabine, in strasti, ki ga ni zapustila. Življenje v Istanbulu opisuje s filmsko primerjavo. “Zdelo se nam je, kot da smo v enem filmu, v mešanici romantične komedije in Jamesa Bonda ali Misije nemogoče. Zelo zanimivo je in smo ostali.”

Načrtoval je selitev za največ dve leti, po dobrem desetletju pilot Borut Dolenc z družino še vedno uživa v Carigradu

V mlajših letih je bil Borut Dolenc smučarski skakalec, tudi član slovenske B-reprezentance. Ljubezen do letenja pa že dolgo udejanja kot pilot in letalski inštruktor, od leta 2006 pri turškem letalskem prevozniku. Še vedno pripoveduje o učinku “vau”, o čudenju ob pogledih iz kabine in strasti, ki ga ni zapustila.

“Še vedno smo včasih zelo veseli, ko se vidi kakšen sončni vzhod, sončni zahod, pa ponoči zvezde nad morjem, kjer je vse temno, brez lune. To je res nekaj posebnega.”

Ker so se z družino privadili na življenje v Turčiji, kjer jim “prav nič ne manjka”, so se odločili, da ostanejo. Življenje v Carigradu opisuje s filmsko primerjavo. “Zdelo se nam je, kot da smo v enem filmu, v mešanici romantične komedije in Jamesa Bonda ali Misije nemogoče. Zelo zanimivo je in smo ostali.”

Biti del rastočega letalskega prevoznika prinaša tudi določene prednosti, a brezplačnih ali cenejših letalskih vozovnic ne izkorišča prav pogosto, saj mu ob obveznostih zmanjkuje časa.

“Leta 2006 smo imeli 93 letal, zdaj jih imamo 330, do leta 2020 pa jih bomo menda imeli 450. Na vsako letalo je dodeljenih približno 15 pilotov, letalo je v pogonu 24 ur na dan, ena posadka ostaja na delu od 8 do 14 ur.”

Anja Hlača Ferjančič