Poletje za podjetje

Brez družabnih omrežij jim ne bi uspelo

Mateja Škraba je ustanoviteljica podjetja Frachella in ustvarja nahrbtnike z resicami; Hana Karim izdeluje unikatne keramične izdelke, Eva Poženel pa unikatni nakit iz žlahtnih kovin

blikce
Frachella, Hana Karim Ceramics, Mokosh
foto: Instagram, splet

Tri mlade podjetnice, ki to niso postale zaradi prisile trga dela, ampak predvsem iz želje, da bi v svet ponesle tudi košček svoje ustvarjalnosti. Mateja Škraba je ustanoviteljica podjetja Frachella in ustvarja nahrbtnike z resicami; Hana Karim je pred mesecem dni v Ljubljani odprla svoj prvi studio, v katerem izdeluje unikatne keramične izdelke, Eva Poženel pa ustvarja z imenom Mokosh, in sicer nakit iz žlahtnih kovin; v prostem času tudi poje v skupini Kukushai.

Kljub odrekanju, ki ga zahteva samostojna pot, pa odločitve, da bodo same svoje šefinje, ne obžalujejo. Nasprotno. Prisluhnite jim, kako uspeti kot majhna riba na trgu, koliko so pri promociji izdelkov pomembna družabna omrežja in ali se da od male obrti preživeti.