Pri družinskem gostinstvu Jezeršek želijo s svojo ponudbo voditi na slovenskem tržišču in se v okviru Evropske unije uvrstiti med 10 najboljših organizatorjev in ponudnikov cateringa.

Pri družinskem gostinstvu Jezeršek želijo s svojo ponudbo voditi na slovenskem tržišču in se v okviru Evropske unije uvrstiti med 10 najboljših organizatorjev in ponudnikov keteringa

Kuharski mojster Luka Jezeršek, sicer tudi ambasador evropskega izobraževalnega programa Erasmus+, veliko energije v podjetju posveča razvijanju tradicije. Statistika namreč kaže, da le tretjini družinskih podjetij uspe nadaljevati podjetništvo v drugi generaciji. In prav s prehodom v drugo generacijo podjetnikov se marsikdaj precej zaplete: “V družinskem podjetju ni preprosto delati. Imeli smo privilegij, da smo dejavnost spoznavali od majhnih nog, smo se pa vedno vsi zavedali, da je treba podjetje peljati naprej, ga razvijati.

“Štirje bratje dobro funkcioniramo, se pa tudi zelo skregamo. Imamo družinsko ustavo, v kateri je zapisano, kako delujemo, kakšni so deleži, kako se bodo naši otroci vedli do podjetja, v kakšnem odnosu so do podjetja žene.” 

Jezeršek pravi, da morajo biti hitri in odprti za spremembe: “Gostje, ki hodijo na sprejeme, so velikokrat isti, zato moraš biti zelo ustvarjalen, najti neko rdečo nit, ravnovesje.”

“Mladi so danes premalo pogumni. Kot mentor mladim dijakom, ki pridejo iz srednjih šol, lahko povem, da mi gre na živce, ko me starši pokličejo za prakso otrok. So dovolj stari, da lahko sami navežejo stik z nekom.”

Boris Žgajnar