Kako nas prepričajo, da so iPhone, Trump, Ikea in Borut najboljši proizvodi na trgu? Koliko šteje naš razum pri tem, da postanemo verniki blagovnih znamk in političnih idej? Koliko je denimo pomembna blagovna znamka, da se nekaj prodaja? Pojasnjuje trženjski strokovnjak Andraž Zorko.

"Donald Trump je vrgel na finto polovico ZDA, predvsem medije. Nihče ga ni resno jemal, dokler ni bilo prepozno."

Kako nas prepričajo, da so iPhone, Trump, Ikea in Borut najboljši proizvodi na trgu? Koliko šteje naš razum pri tem, da postanemo verniki blagovnih znamk in političnih idej? Koliko je, denimo, pomembna blagovna znamka, da se nekaj prodaja?

“Melanija je t. i. odpiralec vrat, Sevnica je zaradi nje pristala na zemljevidu. Ljudi zanima, kje je to mesto.”

Kako pa nas prepričajo, da 10 ur na dan delamo, česar ne maramo, da potem lahko kupujemo, česar ne potrebujemo? “Potrošniška družba se je začela razvijati v zgodnjih sedemdesetih letih preteklega stoletja. Takrat smo postali svobodni, lahko smo živeli v skupnosti, ni se nam bilo treba poročiti.”

“Slovenci imamo velik odstotek ljudi, ki zase trdijo, da niso srečni. Če pa pogledamo kazalce družbene blaginje, pa smo zelo visoko.”

Andraž Zorko še pravi, da ljudje, kar zadeva medije, izbirajo tisto, kar jim je všeč oziroma kar radi slišijo. “Novice, o katerih ni treba razmišljati. Razmišljanje ni preprosta stvar.”

Miha Šalehar