Brazilec Moreno Veloso je, tako kot oče Caetano Veloso, že večkrat stal na slovenskih glasbenih odrih. Tokrat je prvič nastopal brez prijateljev Alexandra Kassina in Domenica Lancelottija, s katerima pa še vedno sodeluje. Moreno je Val 202 obiskal pred koncertom v Cankarjevem domu. Ko sva vstopila v dvigalo za peto nadstropje, je številke prebral po rusko. Rusko zna, ker je študiral fiziko. Razložil mi je, da sta za študij fizike najuporabnejša jezika angleščina in ruščina. V Rusiji ni bil nikoli, a zvok jezika mu je ostal v ušesu. Zvok ruščine je podoben zvoku portugalščine.


Atomski fizik, ki je laboratorij zamenjal za studio

Brazilec Moreno Veloso je, tako kot oče Caetano Veloso, že večkrat stal na slovenskih glasbenih odrih. Tokrat je prvič nastopal brez prijateljev Alexandra Kassina in Domenica Lancelottija, s katerima še vedno sodeluje.

Moreno je Val 202 obiskal pred koncertom v Cankarjevem domu. Ko sva vstopila v dvigalo za peto nadstropje, je številke prebral po rusko. Rusko zna, ker je študiral fiziko. Razložil mi je, da sta za študij fizike najuporabnejša jezika angleščina in ruščina. V Rusiji ni bil nikoli, a zvok jezika, ki je podoben portugalščini, mu je ostal v ušesu.

Moreno Veloso je bil zaposlen v laboratoriju za atomsko fiziko. Delo ga je veselilo, a je takrat že pripravljal album Máquina de escrever música (Stroj za pisanje glasbe).  Ko je plošča izšla in so se začeli nastopi ter intervjuji, je končal laboratorijsko delo in se posvetil glasbi. Ima pa med fiziki in v laboratorijih še vedno veliko prijateljev. Pred koncertom v Ljubljani je bil v Ženevi. V CERN-u je obiskal nekdanjega šefa.

Moreno razlaga, da je delo v studiu zelo podobno delu v laboratorju:

Pazljivo je treba upravljati naprave in skrbeti za strojno in programsko opremo. Studio in laboratorij zahtevata veliko zbranost, saj vsaka napaka prinaša neželene rezultate. V obeh primerih je potrebna potrpežljivost.

Skladba Coisa Boa na istoimenskem albumu je uspavanka, posvečena ženi in otrokom. Besedilo za skladbo je napisal Domenico Lancelotti.


Matej Praprotnik