Botrstvo

Z dražbo rumene majice zbrali 23.500 evrov

Za majico zmagovalca dirke Tour de France 2015 Chrisa Frooma je podjetje Sengost iz Celja odštelo 13.500 evrov. Podjetji Bauhaus in Pocinkovalnica Celje sta dodali vsako po 5 tisoč evrov, v dražbi smo tako zbrali kar 23.500 evrov.

“Bomo še šli malo v hrib! Ponujam 13.500 evrov,” je v petek zjutraj v eter Vala 202 dejal Janez Senegačnik iz celjskega podjetja Sengost d. o. o. To je bila najvišja ponudba za rumeno majico z dirke Tour de France, ki jo je Botrstvu podaril zadnji zmagovalec dirke, Chris Froome.

V dražbi smo zbrali kar 23.500 evrov! Hvala!

Potek dražbe je bil zelo zanimiv, v petih dneh so se ponudbe zviševale večkrat na dan. V finišu sta ponudbi višala Gorazd iz Pocinkovalnice Celje in Samo iz podjetja Bauhaus, na koncu pa se je oglasil še Janez iz podjetja Sengost – ki je ponudil največ.

Majico je kupil za 13.500 evrov, ki bodo nakazani v sklad za Botrstvo. Predstavnika podjetja Bauhaus in Pocinkovalnice Celje pa sta Botrstvu podarila vsak po 5.000 evrov. Skupaj smo zbrali kar 23.500 evrov!

Kam bo šel denar?

Celoten izkupiček (23.500 evrov) bo porabljen za pomoč mladim talentom iz projekta Botrstvo v Sloveniji. Mladim, ki so se izkazali na športnem področju in v svoji kategoriji dosegli odlične rezultate, želimo s takšno štipendijo pomagati, da bi laže uresničili svoje sanje.

Botrstvu v Sloveniji je na pomoč priskočil tudi slovenski del kolesarske ekipe SKY. Chris Froome, zmagovalec letošnjega Toura, je sodelavcu v ekipi, Marku Džalu, podaril svojo rumeno majico prav z namenom, da bi izkupiček dražbe porabili za dobrodelne namene v Sloveniji.

Na majico se je poleg zmagovalca Frooma podpisalo še vseh osem tekmovalcev ekipe SKY, ki so dirko uspešno končali.