Toby Hester

Kako s sponzorstvom iztržiti največ

Toby Hester je trener. Ne trenira moštva ali posameznega športnika, temveč sponzorje. Uči jih, kako s sponzorstvom iztržiti največ. Z dolgoletnim delom na področju športnega marketinga je namreč spoznal, da podjetja ne znajo dobro izkoristiti sponzorstev, prepogosto sponzorstvo dojemajo le kot zakup medijskega prostora.

Digitalna preobrazba

Ideje bolje in hitreje krožijo za isto mizo

Profesor Joe Peppard je strokovnjak za digitalizacijo in ni najbolj vesel, če digitalizacijo mešamo s tehnologijo. Prepričan je, da “digitalno samo po sebi ničesar ne spremeni. Organizacije oz. ljudje pa se lahko odločijo, da z uporabo digitalnih tehnologij spremenijo procese.” “Kar zanimivo je, če pogledate največja tehnološka podjetja – na primer Apple, Facebook, Google – […]

Cindy Gallop, oglaševalka

Ne preseneča me, da ljudje ne marajo oglasov

Cindy Gallop je ena od najbolj karizmatičnih, drznih in prepoznavnih osebnosti v oglaševanju. Do svojega področja delovanja je izjemno kritična. A še ni obupala. Prepričana je, da lahko oglaševanje spreminja svet na bolje. “Ključ do tega je ženska kreativnost. Med vsemi kreativnimi direktorji v agencijah je 97 odstotkov moških, preostanek pa kreativnih direktoric. V Sloveniji je […]

Poslovne krivulje

Iz mikro naredijo makro

Tri evropske države, ki niso članice Evropske unije, Islandija, Liechtenstein in Norveška, so vzpostavile Finančni mehanizem Evropskega gospodarskega prostora, s katerim podpirajo programe za zmanjševanje socialnih in ekonomskih razlik. Kraljevina Norveška pa za podobne programe namenja sredstva tudi v okviru Norveškega finančnega mehanizma. Za obdobje med letoma 2009 in 2014 je bilo iz obeh mehanizmov razdeljenih 1,79 […]

Vrednote uspešnih podjetnikov

Varnost, pozitivnost, zaupanje

Zdaj so uspešni. Bodo tudi čez 5 ali 10 let? Slovenske podjetnice in podjetniki o tem, kakšne vrednote, lastnosti in veščine jih bodo vodile v prihodnje. O zaupanju, varnosti, kreativnosti in še o čem: Tanja Skaza (Plastika Skaza), Miha Lavtar (Optiweb), Kristina Kočet Hudrap (Tiko Pro), Luka Debevec (Kauch), Barbara Bregar–Mrzlikar (Ceed). “Varnost, kreativnost in […]

Finančno opismenjevanje

Z lupo berejo drobni tisk v pogodbah

Biti finančno kompetenten in samostojen je nujno. Finančna pismenost je veščina upravljanja denarja in finančnih produktov, s katerimi se srečujemo vsak dan. Veja neodvisnih finančnih svetovalcev je že pred 10 leti ugotovila, da je v Sloveniji samo 8 odstotkov ljudi finančno dobro pismenih. Podobno so ugotovili pri reviji Moje finance. S testom osnovnega poznavanja naložb, zavarovanj […]

Poslovne krivulje

V mesto na …

Pretekla leta so močno spremenila potrošniške navade, množična gradnja nakupovalnih središč je nakupe centralizirala, kot kaže, pa so  največja žrtev  pri tem stara mestna jedra. Ta so bila nekdaj središče dogajanja v mestih, trgovci, podjetniki in potrošniki so živeli z roko v roki. Da bi pomagal pri podjetniškem oživljanju mestnih jeder, v Sloveniji že nekaj časa poteka projekt […]

Poslovne krivulje

Pasti pri najemu kreditov

Potrošniki vedno težje izberemo primeren, ugoden kredit. Banke poleg tega v ponudbo vključijo še druge finančne produkte, kot so zavarovanja, kartice, posebni bančni računi – česar v resnici ne potrebujemo. Tako je primerjava ponudb več bank nemogoča, težje tudi izberemo zase primeren kredit. “V Sloveniji so potrošniki na nebančnem trgu kreditov zelo izpostavljeni, priporočamo veliko […]

Poslovne krivulje

V osmih letih na svetu dvakrat več avtomobilov

Smo v tednu mobilnosti, ko od vsepovsod odmevajo krilatice o trajnostnih načinih prevoza. Čeprav je Evropa vodilna v svetu po iskanju novih rešitev o tem, kako potovati čim bolj zeleno in bolj inovativno, je moč avtomobilske industrije ne glede na vse še vedno zelo velika. Avtomobilov je iz leta v leto več, za nameček so […]

Poslovne krivulje

Menedžer = dirigent

Dr. Gloria Burgess je predavateljica, motivatorka in poslovna trenerka. Ideje za svoje delo črpa iz povezav med glasbo in poslom. Menedžerji so kot dirigenti, zaposleni kot glasbeniki. “Ko delam z vodilnimi v nekem podjetju, le-ti pogosto s prstom kažejo na koga v svoji ali kateri drugi ekipi, ne zavedajo pa se, da so prav oni […]

Stran 3 od 2512345...1020...Zadnja »