Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?

Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?

Kam so izginili »lepi, kreativni« oglasi, ima globalna industrija še čas in denar za recimo režiserje, kot je Ridlley Scott, ki je imel velik vpliv na popularno kulturo ne le kot filmski umetnik, temveč je podpisan tudi pod številne “večne” oglase? Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot “dober oglas”?

Letošnjo slovensko bero bodo pregledali na Slovenskem oglaševalskem festivalu aprila. Kako se pa z vprašanjem – kako doseči potrošnika, kupca, sledilca – sooča oglaševalska industrija pa v pogovoru Nataše Zanuttini z Mitjo Petrovičem, samostojnim svetovalcem na področju tržnega komuniciranja in predsednikom žirije letošnjega Sofa.

Za tokratni finančni komentar smo poprosili Jureta Klepca, vodjo upravljanja v skupini Ilirika.

Nataša Zanuttini