Glasujte za slovenski avto leta

Vsak lahko tedensko na naši spletni strani glasuje enkrat, glasovanje bo potekalo do 18. decembra 2017

foto: MMC RTV Slovenija

Val 202 tudi letos skupaj s TV-oddajo Avtomobilnost, Motorevijo AMZS, časopisi Delo in Slovenske novice, Dnevnik in Nedeljski dnevnik ter Večer, Siol.net – portalom Avto-moto in Avto magazinom organizira izbor za slovenski avto leta 2018.

Vsak lahko tedensko na naši spletni strani glasuje enkrat, glasovanje bo potekalo do 18. decembra 2017, ko bomo prešteli glasove v vseh sodelujočih uredništvih in tako dobili pet finalistov. V januarju 2018 bomo potem svoje glasove prispevali še novinarji in tako določili slovenski avto leta 2018. Med glasovalci bomo kot običajno izžrebali tudi tri nagrade.

Opel insignia

Še nekdo je iz sveta običajnosti pokukal v svet prestižnih. Oplova insignia v novi generaciji seveda noče biti premiumski simbol, a je razlika kar očitna. O prihodu nove insignie smo vestno poročali in skozi leta življenja tega tudi na Slovenskem priljubljenega avtomobila bomo še kdaj, vendar prvi vtis je le prvi vtis. Izjemno narisan avtomobil, z izčiščeno zunanjo podobo, ki je v svetu kopiranja, recikliranja in ponavljanja presenetljivo sveža – hkrati pa nezmotljivo predstavlja novega opla. V notranjosti redek prizor; merilci pred voznikom se postavljajo, kot da so nameščeni v športnem avtomobilu iz sedemdesetih. Izvemo lahko za temperaturo vode, olja, električne napetosti ob zajetnih merilcih hitrosti in vrtljajev. Nostalgičen, vsekakor prijeten, čeprav v enaindvajsetem stoletju ne posebej koristen detajl. Ob nekoliko klavstrofobični notranjosti je vožnja insignie ves čas natančna in zanesljiva. Zmanjšana masa, nekoliko spremenjeni gabariti, dodelave na elementih podvozja … Vse to so argumenti za sproščeno vožnjo, tako da se prvih nekaj kilometrov voznik sploh ne ukvarja z Oplovimi dosežki v digitalnem svetu, ki pa so, kot vas sproti obveščamo, prav tako impresivni. Sploh klic na pomoč in nabor asistenčnih sistemov. Insignio bomo v naši oddaji še spremljali; kot zanimivost dodajmo le še informacijo, da po Nurburgringu že pustoši insignia gsi, kar za vse prave ljubitelje oplov pove več kot tisoč besed.

Hyundai kona

Manjši športni terenci vozijo tudi k nam drug za drugim. Ena od značilnosti nove Hyundaieve kone je, da ponuja tudi možnost štirikolesnega pogona. Sicer gre za prikupen mestni avtomobil, ki je živahno oblikovan tudi znotraj, opremljen s številnimi dejavnimi pomagali, in recimo kar prostoren za potnike. Osnovno izvedbo poganja 88-kilovatni bencinski litrski trivaljnik, ki stane (ob upoštevanju promocijskega popusta) nekaj manj kot 15 tisočakov. V ponudbi je tudi zmogljivejši bencinar, v kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, kmalu pa tudi dizel.
Na današnji dan pred 119 leti se je v Ljubljano pripeljal prvi avtomobil – pripeljal ga je baron Codelli. To je bil takrat izjemen dogodek, zares nekaj posebnega. Zdaj nas bo Andrej spomnil, da pa so bile nekatere stvari že nekdaj podobne, kot so danes …

222 hitrih in 30 ultra hitrih polnilnic za električna vozila

Konzorcij NEXT-E in Evropska unija sta podpisala soglasje o postavitvi 222 hitrih in 30 ultra hitrih polnilnic za električna vozila v srednji in vzhodni Evropi. Naložba v projekt bo vredna skoraj 19 milijonov evrov, mreža pa bo povezovala šest držav (Češko, Slovaško, Madžarsko, Romunijo, Hrvaško in Slovenijo) vzdolž glavnih cest v osrednji prometni mreži EU. Tako bo vzpostavljena bistvena infrastruktura za polnjenje električnih vozil. Tudi pri Pošti Slovenije stavijo na električno mobilnost. Potem ko so pred časom že kupili dve električni vozili renault kangoo z.e. in ju dodobra preizkusili, so se odločili, da zdaj s takimi električnimi dostavniki nadomestijo še dodatnih 17 vozil. Poštarji torej postajajo tihi in prijazni do okolja.
Povabilo h glasovanju: danes še pri nas začenjamo izbor …