Zemanto v Sloveniji povezujemo z začetki zagonskih podjetij, sedaj njene storitve uporabljajo oglaševalske agencije kot izbrano platformo za avtomatski zakup domorodnega oglaševanja. Po 10 letih se je krog sklenil s prodajo globalnemu podjetju.

O zagonskih podjetjih, pravem času za njihovo prodajo in razvojnih potencialih slovenskega poslovnega okolja

Zemanto v Sloveniji povezujemo z začetki zagonskih podjetij, sedaj njene storitve uporabljajo oglaševalske agencije kot izbrano platformo za avtomatski zakup domorodnega oglaševanja. Po 10 letih se je krog sklenil s prodajo globalnemu podjetju. Boštjan Špetič, soustanovitelj in produktni direktor Zemante, je prepričan, da je ta prevzem odlična novica za slovenski startup ekosistem, saj je bil prvič izpeljan celoten življenjski cikel modernega globalnega startupa z uspešnim zaključkom.

“Po desetih letih smo v popolnem drugem svetu, kar zadeva startupe. Bistvena je vztrajnost – tisti, ki vztrajajo, si povečujejo možnosti za uspeh, saj jih veliko hitro obupa.”

Špetič pravi, da ostajajo v Sloveniji: “Mislim, da smo dokazali, da lahko tukaj gradimo motor za svetovno rast velike korporacije.”

Nataša Zanuttini