Filozofinja medijskih komunikacij

foto: Osebni arhiv

Melita Zajc je raziskovalka in antropologinja novih medijev in novih tehnologij, najprej se je kalila kot urednica kulture na radiu Študent, nato pri tedniku Mladina, kot filmski teoretik in kritik je urednikovala tudi pri reviji Ekran, dve leti je bila odgovorna urednica kulturnih in umetniških programov na TV Slovenija, je urednica in avtorica številnih knjig, zadnja “Medijski pojmovnik za mlade” je pravkar izšla pri založbi Aristej.

“Gre za poljudno znanost za mlade, za njihovo prihodnost. Mediji oblikujejo pomene, zato je bistveno, da sami presodijo, kaj je dobro in kaj ne!”

Naše življenje z mediji in tehnologijami nikoli ni enoznačno, če sprejmemo novo, ne pomeni, da smo izgubili staro, mladi danes komunicirajo na različne načine, v eni od globalnih raziskav znamenite agencije Nielsen so med 30 tisoč mladimi iz 60 držav ugotovili, da je druga najljubša dejavnost mladih branje, da bi to razumeli, pravi medijski filozof Regis Debray, moramo poleg časa tehnologije, ki teče naprej, upoštevati tudi čas kulture, ki teče nazaj.