VW golf sedme generacije je osvežen – velike spremembe prinaša predvsem na področju modernih tehnologij in tehničnih inovacij.

Prenovljeni golf  sedme generacije

Vsako leto se za nakup golfa odloči približno milijon ljudi, povprečno vsakih 40 sekund s proizvodnega traku zapelje nov avtomobil. VW golf sedme generacije  je osvežen – velike spremembe prinaša predvsem na področju modernih tehnologij in tehničnih inovacij. Izpopolnjen radijsko navigacijski sistem je prvič možno upravljati z gestami. Za večjo varnost skrbi mestna funkcija zaviranja v sili z zaznavanjem pešcev, nova je asistenca za zastoje, ki zagotavlja delno avtomatizirano vožnjo do hitrosti 60 km/h. Novost je 1,5 litrski bencinski TSI, ki so mu namenili 96 ali 110 kilovatov. Možna je tudi izpeljanka na stisnjen zemeljski plin, v kratkem pride tudi električni e-golf, ki obljublja doseg 300 kilometrov. Na izbiro so seveda tudi športne izvedenke GTI, GTD in najmočnejši golf R z 231 kilovatnim motorjem. Cene za golfa se niso bistveno spremenile, pri nas bodo seveda tudi letos prodali največ petvratnih kombilimuzin…

Novi Hyundai i30

Kar je golf za VW, je i30 za Hyundai, če malo poenostavimo. Nova, tretja generacija najpomembnejšega hyundaijevega modela v Evropi se je seveda pripeljala z obvezno LED svetilno tehnologijo, sicer pa so pri Hyundaiju ponosni na obilico vgrajenih najnovejših aktivnih varnostnih funkcij. Novost je tudi 1,4 litrski 103 kilovatni bencinski motor, ki je na voljo tudi s sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. V naslednjem pa se sedi malo višje…

Slovaška avto-industrija

Vedno se pri vstopu avto industrije v državo sprašujemo eno in isto in tehtamo, zakaj bi jih imeli in zakaj ne: ponujajo službe in plačujejo davke, po drugi strani pa jih vidimo kot klasično okolju neprijazno industrijo, ki zaposluje pretežno slabše izobraženo in slabše plačano delovno silo. Slovaška se je recimo pred dvajsetimi leti odločila bistveno drugače kot recimo Slovenija. Kolegi iz oddaje Avtomobilnost so obiskali slovaško Žilino, z njimi tudi Andrej Brglez…
Kako pomembni so in bodo visoko izobraženi kadri, potrjuje tudi predsednik Zveze Slovaške avtomobilske industrije Jan Pribula. Celoten pogovor lahko slišite v oddaji.

Janez Martinčič