Pred leti, desetimi, dvajsetimi, smo hodili na avtomobilske salone predvsem gledat – kakšni so novi avtomobili, modni oblikovalski trendi, in seveda tudi tehnologije, ki so prihajale, ena za drugo. Še vedno se hodi tja preverjat, kaj je novega, a lahko bi rekli, da so saloni zdaj postali tudi - recimo kar konference, kjer je moč slišati, kaj prinaša prihodnost – recimo predvsem v komunikacijskem smislu. To je dokazal tudi avtomobilski salon v Los Angelesu, ki še vedno poteka in ga je obiskal tudi Andrej Brglez.
Avtomobilski salon, ni le salon, ampak bi mu lahko rekli tudi kar kongres v Los Angelesu. Andrej Brglez je bil tam – zaznati je nove trende povezovanja avtomobilov s preostalim svetom – to je prihodnost, ki je tu, prav tako pa kompletna mobilna ponudba posamezne avtomobilske znamke. Po drugi strani pa Američani še vedno ljubijo velike in zmogljive (na bencin), ki še ne bodo izginili kar tako.