Pred leti, desetimi, dvajsetimi, smo hodili na avtomobilske salone predvsem gledat – kakšni so novi avtomobili, modni oblikovalski trendi, in seveda tudi tehnologije, ki so prihajale, ena za drugo. Še vedno se hodi tja preverjat, kaj je novega, a lahko bi rekli, da so saloni zdaj postali tudi - recimo kar konference, kjer je moč slišati, kaj prinaša prihodnost – recimo predvsem v komunikacijskem smislu. To je dokazal tudi avtomobilski salon v Los Angelesu, ki še vedno poteka in ga je obiskal tudi Andrej Brglez.

Avtomobilski salon, ni le salon, ampak bi mu lahko rekli tudi kar kongres v Los Angelesu. Andrej Brglez je bil tam – zaznati je nove trende povezovanja avtomobilov s preostalim svetom – to je prihodnost, ki je tu, prav tako pa kompletna mobilna ponudba posamezne avtomobilske znamke. Po drugi strani pa Američani še vedno ljubijo velike in zmogljive (na bencin), ki še ne bodo izginili kar tako.

Janez Martinčič