Peljali smo se na štirih kolesih, potem na dveh ter pazili, da nas ne ujame radar.

Ko uporabimo naziv Range Rover, se nam pred očmi prikaže športno terensko vozilo, ki pa s svojo prestižnostjo nekako bolj sili na običajne ulice in v mestna središča kot pa na brezpotja. Model evoque je za tiste, ki ne iščejo izjemne prostornosti, ker je 437 cm dolgo vozilo oblikovano atraktivno kupejevsko, kar v potniški kabini odščipne kakšen centimeter, obenem pa je v prtljažniku vseeno precej prostora – kar za 575 litrov. Tudi v petvratni izvedbi v oblikovnem smislu deluje še vedno precej dinamično, pa čeprav je vse skupaj – v maniri športnih terencev na nekoliko višjem nivoju – tokrat mislimo na nekoliko višjo oddaljenost od tal oziroma sploh postavitev vozila na velika kolesa.

Skočimo za nekaj zavojev še na dve kolesi na Suzuki SV 650. Motocikel s tem imenom se je rodil leta 1999 in je s svojim V-Twin dvovaljnikom razburkal takratno motoristično realnost, ki je temeljila na moči, moči in še enkrat moči. Pohlevni, uporabni in tudi cenovno dostopen Suzuki je takrat še najbolj ustrezal iskalcem Svetega grala motorizma-univerzalnemu in široko uporabnemu motociklu. S to popotnico je motocikel dolgo desetletje zabaval voznike po vsem svetu, dokler se ga niso Japonci odločili zamenjati z Gladiusom. In lani so športno priznali napako ter SV na novo zasnovan vrnili na svetovne ceste. Čeprav gre za široko uporaben motocikel, si upamo uokviriti tri glavne skupine potencialnih voznikov; začetnike, avto šole in voznice ter po potrebi predvsem tiste, ki motocikel vsakodnevno uporabljajo. Drugače povedano; vse razen dolgih potovanj ta motocikel absolvira z lahkoto in dobro voljo. S težo nekaj malega pod 200 kilogrami je lahek in okreten, cevast okvir dovolj klasično robusten, srce pa še vedno ostaja V-Twin z 90 stopinjskim kotom med valjema. Agregat ima značilen zvok in odkar so podobni agregati skoraj izginili iz motociklističnega vesolja, gre za eno zadnjih možnosti preizkusiti enkraten občutek vožnje zaporednih dvo valjnikov.

Janez Martinčič