Čeprav je bilo včeraj v Krškem precej manj obiskovalcev, kot smo jih ob ovalu stadiona Matije Gubca videli v prejšnjih letih, pa je za nami nov izjemen športni spektakel v obubožanem slovenskem športnem okolišu. Vsem, ki so se v Krškem zgolj osem mesecev po zadnji Veliki nagradi motociklistov brez zavor znova podali v lov za denarjem, ki je omogočil izvedbo, velja le stisniti roko, da še imajo voljo za kaj takega.

Obenem so v teh dneh večkrat poudarili, da bi s svojo prireditvijo radi sledili največjemu slovenskemu športnemu prazniku, ki ga vsako leto v marcu doživljamo v Planici. In dirka v Krškem je nedvomno v tem rangu. Planice seveda ne bo nikdar dosegla po denarju, ki se nabere v blagajni, niti po obisku, kar je seveda nemogoče. Toda Krčani so si za zgled vzeli najboljše in odkar se poskušajo v okolišu, kjer so vsi bogatejši od njih, so pri svojem početju zelo uspešni.

Dva dneva ob Savi sta bila znova pravi motoristični praznik. Edino, kar je znova manjkalo, je bil domači uspeh. Toda prva dama dirke v Krškem Violeta Freeland je zmago dosegla že na začetku tedna, ko je brez vseh slepomišenj dejala, da dokler imamo tako dobrega dirkača, kot je Matej Žagar, bi bil pravi zločin, da mu ne bi omogočili dirkanja tudi na domačem ovalu. Pa čeprav Matej prihaja iz ljubljanskega kluba in ne domačega krškega. Gospa Freelandova je zares presegla nekaj okvirov, ki jih v našem okolju težko presežejo mnogi.

Če si je kdo uspeha želel sinoči, je to nedvomno Matej Žagar, ki pa je na koncu Krško znova zapuščal s sklonjeno glavo. Kot kaže za sabo nima dirkača, ki bi šel po njegovi poti in veliko vprašanje bo, kakšen bo stik našega speedwaya s svetovnim vrhom, ko bo Matej Žagar rekel: “Dovolj je.

Ima pa slovenski moto šport še enega junaka. Fanta, ki šele prihaja, ki je šele najstnik. Med slovenskima asoma dveh koles na bencinski pogon je kar 14 let razlike. Saj veste, govorim o Timu Gajserju, ki je tudi včeraj na kvalifikacijah VN Latvije v motokrosu vse precej izkušenejše fante pustil za sabo. Upamo, da bo tudi Tim Gajser imel nekdaj možnost, da bo nastopil na domači VN Slovenije. Oče Bogo je to že obljubil in zdaj se vse postavlja tako, da je očitno od prvega dne imel prav, ko je trdil, da je njegov sin fant iz pravega testa – fant za naslov najboljšega na svetu.

Tim Gajser ima veliko prednost pred Matejem Žagarjem že zdaj. Sedi namreč na tovarniškem motorju. Teh pravil v speedwaju enostavno ni, pa čeprav so fantje z ovalov za svoje nastopanje vsaj malo nagrajeni po vsaki dirki.

Motokrosisti morajo v povezavi z denarjem zgolj plačevati startnine, ki znašajo 1.000 evrov. Vse drugo je stvar pogodbe z moštvom. Koliko je ob obeh omenjenih dirkačih slovenskih pokroviteljev, ne bom načenjal v tem jutru delavskega praznika. Na srečo pa jima ob strani stoji vsaj slovenska krovna organizacija, ki ob vseh nas voznikih skrbi tudi za slovenski motociklistični šport.

Dare Rupar