Tistim, ki pri Renaultu načrtujejo, oblikujejo in seveda tudi izdelujejo enoprostorne avtomobile, ne gre oporekati, da so na tem področju odkrili marsikaj in so še vedno mojstri za te reči. Spomnimo se espaca, ki je s prvo generacijo povzročil pravo revolucijo in dolga leta pravzaprav narekoval smernice pri tovrstnih vozilih, dandanes, če je največji espace z zadnjo generacijo že ubral nekoliko drugačno pot, pa je manjši (sicer že nekoliko postarani) scenic oziroma grand scenic mnogim še vedno pravi predstavnik tovrstnih prevoznikov.

A razred enoprostorcev se je do dandanes še kako razširil in konkurentov – tistih resnih in odličnih, je kar nekaj.

Tistim, ki pri Renaultu načrtujejo, oblikujejo in seveda tudi izdelujejo enoprostorne avtomobile, ne gre oporekati, da so na tem področju odkrili marsikaj in so še vedno mojstri za te reči. Spomnimo se espaca, ki je s prvo generacijo povzročil pravo revolucijo in dolga leta pravzaprav narekoval smernice pri tovrstnih vozilih, dandanes, če je največji espace z zadnjo generacijo že ubral nekoliko drugačno pot, pa je manjši (sicer že nekoliko postarani) scenic oziroma grand scenic mnogim še vedno pravi  predstavnik tovrstnih prevoznikov.

A razred enoprostorcev se je do dandanes še kako razširil in konkurentov – tistih resnih in odličnih, je kar nekaj. Enoprostorni avtomobili prav gotovo del prodajne pogače izgubljajo na račun športnih terencev, ki jih imajo ljudje zadnje čase tako zelo radi. Pa ne samo ti, verjetno vsaj nekoliko tudi karavanski modeli, a nam se je pred dnevi pridružil prav tak – in že na začetku povejmo, da smo bili z njim izjemno zadovoljni.

Janez Martinčič