Pred kratkim so temeljito prenovili RAV4. Začetnik terenskih vozil je v svoji zadnji generaciji na cestah že skoraj tri leta, kar se zdi v ponorelem avtomobilskem svetu že cela večnost. In prenova je resnično omembe vredna, saj zajema tako lepotne posege v pločevino kot tudi v drobovje avtomobila – recimo na novo uglašeni blažilniki so zdaj poskrbeli za zelo suvereno vodenje vozila, ki umirjeno, a tudi odločno požira cestne anomalije. Če ocenimo prek prsta; avtomobil počasi izgublja svoj terenski pridih; postaja velik križanec, ki mogoče bolj koketira in bolje komunicira s trgi zunaj Evrope. A za nekaj krogov smo dobili v spoznavanje prav posebno toyoto. Svoji prestižni znamki Lexus je mati tovarna dala kar nekaj tehnoloških vzpodbud in čas je bil, da Lexus nekaj vrne. Tako je RAV4 dobil hibridni pogon, ki se je do zdaj šopiril v prestižnih lexusih.

Najnovejša generacija Mitsubishijevega mestnega terenca je osvežena predvsem na zunaj – nedvomno zdaj podoba deluje manj okorno, z novimi odbijači, lučmi, prednjo masko in blatniki je avtomobil na pogled recimo modernejši. Čeprav tudi v notranjosti niso izvedli kakšne posebne revolucije, to še zdaleč ne pomeni, da avtomobil ni zgledno urejen; seveda bi bilo čudno, če sredinski zaslon, na katerem lahko pri vzvratni vožnji opazujemo področje za avtomobilom, ne bi bil na dotik. Na splošno je preglednost (tudi zaradi visokega sedeža, ki nam je tako in tako vedno bolj všeč) dobra, ob vozniku pa se udobno počutijo tudi drugi potniki – tudi če zadaj sedijo trije.

Janez Martinčič