Dobrodošli v virtualni resničnosti! Vse, kar si predstavljate, se lahko tudi zgodi, če ste opremljeni s primernimi očali, pametno napravo in dovolj kakovostno video spremljavo. Virtualna resničnost že spreminja marketing in prodajo, čedalje bolj prisotna je v turizmu in zelo domača v zabavni industriji.

“Zagotovo to ni več le igra, je bistveno več kot to. Je nov medij, nova platforma,” izpostavlja Jernej Špende iz družbe Pristop. Kako nov medij izkoriščajo oglaševalci in kako spreminja prodajo?

Dobrodošli v virtualni resničnosti! Vse, kar si predstavljate, se lahko tudi zgodi, če ste opremljeni s primernimi očali, pametno napravo in dovolj kakovostno video spremljavo.

Virtualna resničnost že spreminja marketing in prodajo, čedalje bolj prisotna je v turizmu in zelo domača v zabavni industriji.

“Zagotovo to ni več le igra, je bistveno več kot to. Je nov medij, nova platforma,” izpostavlja Jernej Špende iz družbe Pristop.

Anja Hlača Ferjančič