Iz rodne Romunije ga je pot pripeljala v Maribor, ki mu je postal dom. Priznani plesalec in koreograf Edward Clug je že več kot 10 let umetniški vodja Baleta Slovenskega narodnega gledališča Maribor. Za svoje ustvarjanje na baletnih odrih je prejel številna mednarodna priznanja in nagrade. Nedavno je prejel tudi najvišjo nagrado Društva baletnih umetnikov Slovenije – nagrado Pie in Pina Mlakarja – za koreografijo sodobnega baleta Peer Gynt v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Maribor.

"Katarzo je nemogoče graditi, pride spontano. Zgodba pripelje človeka do spoznanja."

Iz rodne Romunije ga je pot pripeljala v Maribor, ki mu je postal dom leta 1991. "Ker je tu tak fajn!," odgovarja, zakaj kljub številnim ponudbam ostaja v mestu ob Dravi. "Tudi jaz sem želel v Nemčijo, pa sem ostal v Sloveniji. Begunske zgodbe me prizadenejo kot starša, politično pa sem zadržan."

Priznani plesalec in koreograf Edward Clug je že več kot 10 let umetniški vodja Baleta Slovenskega narodnega gledališča Maribor. Za svoje ustvarjanje na baletnih odrih je prejel številna mednarodna priznanja in nagrade.

"Občutki pred premiero so podobni kot pri otroku, ki pričakuje božična darila."

Nedavno je prejel tudi najvišjo nagrado Društva baletnih umetnikov Slovenije - nagrado Pie in Pina Mlakarja - za koreografijo sodobnega baleta Peer Gynt v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Maribor: "S postavitvijo predstave Peer Gynt so gledalci prepoznali drugačen mariborski balet. Najbolj so se me dotaknile stoječe ovacije v ljubljanskem Cankarjevem domu."

"Ni res, da v baletu obstaja homoseksualni lobi. V umetnosti ni razlik. Pomembna je izjemnost. Spoštujem vse."

Brigita Mohorič