Želje učencev, ki bodo svoje izobraževanje nadaljevali na srednješolskih programih so v veliki meri odvisne od prioritet, ki si jih postavijo kot merilo. A zdi se, da jim merila prepogosto postavijo drugi. Učni uspeh pogojuje marsikaj, straši pogosto pričakujejo preveč, učni načrti pa prepogosto zasledujejo napačne cilje.

Želje učencev, ki bodo svoje izobraževanje nadaljevali na srednješolskih programih so v veliki meri odvisne od prioritet, ki si jih postavijo kot merilo. A zdi se, da jim merila prepogosto postavijo drugi. Učni uspeh pogojuje marsikaj, straši pogosto pričakujejo preveč, učni načrti pa prepogosto zasledujejo napačne cilje.

Kje se je izgubila vrednost dejanskega znanja? Kako pomembno je znanje kot merilo uspeha v življenju in koliko ga je še ostalo?

Odgovarjajo:

  • Ministrstvo za znanost, izobraževanje in šport
  • Republiški izpitni center
  • Zavod RS za šolstvo
  • Pedagoški inštitut
  • Devetošolci

Boris Žgajnar, Maja Stepančič, Uršula Zaletelj