zda 2, nekoč le dodatek znanim in pomembnim mazdam, v novi izdaji postaja konkurenca ne le v razredu, temveč tudi znotraj Mazde same. Cenovna umestitev jo, če se malo poigramo z opremo, postavlja ob bok večji mazdi 3, kar ni škandal, temveč resnost in ambicioznost tako avtomobila kot proizvajalca.

Mazda 2, nekoč le dodatek znanim in pomembnim mazdam, v novi izdaji postaja konkurenca ne le v razredu, temveč tudi znotraj Mazde same. Cenovna umestitev jo, če se malo poigramo z opremo, postavlja ob bok večji mazdi 3, kar ni škandal, temveč resnost in ambicioznost tako avtomobila kot proizvajalca.

Mazdo 2 v zdajšnji podobi je nemogoče zgrešiti. Oblikovalska govorica, polna japonske simbolike, ki se je začela z mazdo 6, se nadaljuje ali bolje rečeno končuje pri mazdi 2. Ostre, športno agresivne linije so se sprehodile skozi celotno paleto Mazdinih vozil, in če vemo, da je medosna razdalja v novi generaciji povečana za osem centimetrov, gledamo skladen in atraktiven avtomobil. Če že moramo biti vsaj malo skeptični do oblikovanja, se zdi, da v atraktivnih barvah karoserije, kot je denimo živo rdeča, krojenje pločevine od motornega pokrova proti zadku vsaj navidezno izgublja ambicioznost.

Notranjost je vrhunska in draga. Prestižna, z vsemi igračami, ki jih industrija ponuja v višjih avtomobilskih razredih. Če bi toliko časa in verjetno tudi denarja, kot so ga vložili v povezovanje avtomobila in vašega telefona, namenili sedenju na zadnji klopi, bi bil vtis še boljši. Šofer pa mora zgolj molčati in voziti, kajti njegovo delovno mesto je odlično.

Mazda pogumno vztraja pri svoji zavezi skayactive, o kateri smo že tolikokrat govorili, zato danes omenimo le 1,5-litrski bencinski agregat, ki je z različnimi izhodnimi močmi dvojkina edina bencinska alternativa. Rekordnih kompresijskih razmerij v agregatu voznik ne čuti neposredno, a Mazdina zavrnitev histerije z nižjo porabo se ne pozna dramatično pri stroških goriva.

Val 202