V avtomobilsko-prometnih minutah analiziramo novo Peugeotovo tristoosmico.

Avtomobilu so tokrat nadeli oznako 1,2 e-http 130 – in to je tisto, kar velja tokrat izpostaviti. Ne gre zaostajati za konkurenco, in tako so tudi pri Peugeotu ponudili novi trivaljni bencinski motor, katerega značilnost je (kot se spodobi za današnji avtomobilski čas) manjša prostornina (le 1,2 litra), s pomočjo turbine pa je majhen agregat sposoben razviti zelo spodobno moč – 96 kilovatov. Če bi koga morda motil recimo malce grgrajoč značilen zvok trivaljnika, si bo pač izbral drugačno motorno opremljenost, saj jih je še kar nekaj na izbiro. 1,2 e-HDI naredi tristoosmico pač bolj dinamično in živahno, če so morda nekateri do sedaj pogrešali prav to.

Sistem Start&Stop se s svojim sodelovanjem sicer trudi zmanjšati povprečje porabe, a kakšnih rekordno nizkih dosežkov ne smemo pričakovati. Mislim, da bi se dalo priti tam v bližino šestih litrov, a včasih je potrebno malce pritisniti, pa smo hitro na sedmih litrih, prav lahko tudi čez. A Peugeota 308 s to motorno izbiro so ponudili tistim, ki bi pač radi bencinsko različico z nekaj več moči – in to dobijo. Z opremljenostjo Style, ki vsebuje praktično vse, kar pričakujemo, pa z dodatkom navigacije, parkirnih sensorjev, električno zložljivimi zunanjimi ogledali in kovinsko sive barve pridemo s ceno uradno nekaj čez 19 tisočakov, a verjetno bi vam v prodajnem salonu pripravili še kakšno dodatno veselje, kot je dandanes v navadi …

Janez Martinčič